BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> دوری از تعصبات سیاسی در انتخاب اصلح | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۱۶۸۶۲۲
انتخابات هفتم اسفند آزمون بزرگی برای ما است تا حتی اجازه لبخند را نیز به دشمنان انقلاب ندهیم.
۰
plusresetminus
به گزارش خبرنگار بلاغ، کمتر از یک ماه دیگر ملت بزرگ و امتحان پس داده ایران اسلامی در آوردگاه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی به‌دنبال خلق حماسه‌ای دیگر هستند تا ثابت کنند با همه مشکلات و نارسایی‌هایی که وجود دارد، پای آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری ثابت قدم مانده‌اند و به دشمن اجازه حتی لبخند را نیز نمی‌دهند.

انتخاباتی مهم و حساس در کشور
که چشم دشمنان نظام و بدخواهان داخلی به حضور مردم و نتایج آن است و از چندی پیش تلاش کردند تا با ایجاد ناامیدی در بین مردم و استفاده از برخی افراد متزلزل سیاسی داخلی پیشرفت و صدور انقلاب را از حرکت باز دارند.

نتایج انتخابات از آنجایی مهم تلقی می‌شود که امام امت به همگان توصیه کرده بودند که نگذارید این انقلاب به‌دست نااهلان و نامحرمان بیفتد و رهبر معظم انقلاب نیز بارها تأکید بر حضور افراد صالح در مراکز قدرت کشور داشتند.
 
انتخابات امسال رنگ و بویی دیگر دارد چرا که این مهم پس از به سرانجام رسیدن موضوع برجام با همه فراز و نشیب‌ها و هزینه‌هایی که بر ما تحمیل کرد، با ایجاد روحیه امید در بین مردم برگزار می‌شود، اما باید هوشیار بود و در انتخاب افراد به‌عنوان حق‌الناس مورد تأکید رهبری
نهایت دقت را کرد، چرا که مجلس جایی برای مسائل سیاسی و حزبی نیست بلکه باید با وضع قوانین مناسب و نظارت بر اجرای درست قوانین از سوی دولت از هدررفت بیت‌المال جلوگیری کرد تا مردم نسبت به آینده انقلاب و نظام امیدوارتر شوند.

در آزمون بزرگ هفتم اسفند، انتخابات مجلس خبرگان از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است چرا که از شواهد پیداست برخی تحرکات از سوی خواص گذشته و عوام امروز به سبب تضعیف جایگاه رهبری است تا بتوانند به آمال و آرزوهای نسنجیده خود نزدیک شوند و در راه رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

بر همگان ثابت شده است که اگر تا به امروز باوجود همه توطئه‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه شرق و غرب
علیه ایران اسلامی این انقلاب نه‌تنها از پای در نیامد بلکه به دیگر کشورهای آزادی‌خواه نیز صادر شد به‌دلیل وجود مقامی به‌نام ولایت فقیه و رهبری است که در گردنه‌های حساس انقلاب با استفاده از قدرت عظیم مردم بابصیرت ایران همچون کوه استوار ایستادگی کرد.

بنابراین باید همه نخبگان کشور، جریان‌های سیاسی دلسوز نظام و انقلاب و آحاد مردم در انتخاب افراد شایسته و اصلح برای کرسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری اهتمام داشته باشند و بصیرت جامعه را در این موضوع مهم و اثرگذار آینده نظام و انقلاب بالا ببرند.

اما انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با رجزخوانی‌های دشمنان ایران و بدخواهان داخلی نیز در این دوره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر
دلسوزان کشور کمی از خودگذشتگی نداشته باشند و بدون هدف و برنامه کاندیداهای خود را معرفی کنند شاید مجلس ششم بار دیگر نیز تکرار شود که هزینه‌های زیادی را متوجه نظام می‌کند.

مجلسی نیاز داریم تا همه جوانب توسعه و پیشرفت کشور را در نظر بگیرد. موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه مسکن اقشار کم‌درآمد جامعه، حمایت از پیشرفت‌های هسته‌ای و نانو تکنولوژی، توسعه بهداشت و سلامت کشور، نظارت بر اجرای مناسب سند چشم انداز توسعه، حمایت از کشاورزی و صنعت که از ضروریات امروز کشور برای رسیدن به جایگاه مدنظر رهبری برای تبدیل شدن به قطب منطقه است.

کافی است به رهنمودهای رهبری در این چندماه منتهی به انتخابات مجلس به ویژه در
دیدار با مسئولان برگزاری انتخابات پیش رو با نگاهی عمیق تر توجه کنیم که معظم له حتی به لیست های گروه ها و جریان های سیاسی نیز اشاره داشتند و این یعنی انتخابات امسال به مراتب حساس تر است و باید تلاش کنیم از حق الناس به خوبی حراست کنیم.

از این رو وظیفه همه دلسوزان انقلاب اسلامی در این برهه حساس، بصیرت افزایی جامعه است تا به دور از تعصبات قومی و سیاسی از ورود افراد مسئله دار به دو مجلس مهم خبرگان و شورای اسلامی جلوگیری شود.

هفتم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار، روزی سرنوشت‌ساز برای انقلاب است تا یکبار دیگر ایران اسلامی بزرگی خود را به جهانیان ثابت کند و برای این روز بزرگ لحظه‌شماری می‌کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴