تاریخ انتشاريکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۱۵۳۹۱۷
امریکا برای قدرت غالب جهان شدن، نیازمند از بین بردن و یا تضعیف سه کانون قدرت تمدنی است و برای استیلاء بر جهان چاره‌ای ندارد مگر اینکه با این سه کانون برخورد جدی و حساب شده و پیچیده کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، چه کسی در روزهای نخست انفجار ساختمان‌های دوقلوی امریکا در 11 سپتامبر 2001 فکر می‌کرد که این حرکت، یک پروژه کلان و راهبردی امریکا برای آغاز هزاره سوم است تا بهانه اصلی برای آغاز عملیاتی فراگیر در حساس‌ترین نقطه استراتژیک جهان (خاورمیانه اسلامی) بمنظور تفوق قدرت امریکا بر جهان و شکل‌گیری کدخدایی امریکا در جهان متعاقب خلاء قدرتی که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی کمونیستی در جهان بوجود آمده بود، باشد؟.

تئوریسین‌های امریکا در تدوین راهبردهای
این کشور در هزاره سوم، در سال پایانی هزاره دوم، به تنظیم منشوری پرداختند که براساس آن، امریکا برای قدرت غالب جهان شدن، نیازمند از بین بردن و یا تضعیف سه کانون قدرت تمدنی است و برای استیلاء بر جهان چاره‌ای ندارد مگر اینکه با این سه کانون برخورد جدی و حساب شده و پیچیده کند.

این سه کانون قدرت، چین و روسیه و ایران است که اولی بدلیل قدرت روبه رشد اقتصادی و پیشینه تمدن کنفسیوسی، و دومی بدلیل سابقه سازماندهی در اتحاد کشورهای همپیمان بلوک شرق، همچنین قدرت نظامی و اقتصادی و بستر مساعد مذهب‌پذیری و قدرت سوم یعنی ایران بواسطه کهن‌کسوتی تمدنی و نقش بی‌بدیل در احیای اسلام انقلابی با ظرفیت بیدارسازی جهان اسلام، محور سیاست‌های تهاجمی و تخریبی امریکا قرار گرفتند که آشوب‌آفرینی در کشورهای
پیرامونی این سه کشور و تحریک دیگران علیه این سه کشور و ایجاد چالش‌های امنیتی در داخل این کشورها، از اجرای برنامه‌های تنظیم شده امریکائی‌هاست، که برای همه متفکران و محققان آزاده جهان کاملاً روشن و مدلل است.

اقدامات امریکا در جهان، در چارچوب اجرای برنامه‌های راهبردی خود در هزاره سوم است و این کشور، که بوسیله کارتل‌ها و تراست‌های صهیونیستی اداره می‌شود، تحت هیچ شرائطی حاضر به عدول از اصول و قواعد امپریالیستی خود نیست.

 دخالت آشکار در امور داخلی کشورها و راه‌اندازی جنگ و کشتارهای گسترده و قتل عام‌های وسیع و به خاک و خون کشیدن کشورها و نقض حقوق اولیه انسانی از مردم مظلوم و بی‌گناه کشورها بویژه در کشورهای اسلامی و نسل‌کشی بین مسلمانان، از برون‌دادهای طبیعی سیاست امریکا در اجرای راهبرد‌های آن کشور است، که امریکا بهیچوجه از تحقق آن در هزینه کردن هر چیزی حتی قتل‌عام‌های جهانی پرهیز و ابا ندارد. نمونه این عزم ملی و تاریخی امریکا را می‌توان در خلق سناریوی 11سپتامبر
آن کشور و راه‌اندازی تشکیلات القاعده، طالبان، جبهه النصره، احرارالشام،...، داعش و...یافت.

هرسه کشور:ایران، روسیه و چین دارای ظرفیت تاثیرگزار اسلامی و خیل عظیم مسلمان هستند. امریکائیها، تیری را که برای هدف قراردادن همزمان این سه کشور در کمان توطئه‌های خود قرار دادند، اسلام‌هراسی و معرفی اسلام به عنوان دینی خشن، بی‌منطق و واپسگرا و غیرقابل تحمل و ضد حقوق بشر است، در عین حالی که خود مروج و حامی جدی چنین اسلامی هستند که از اسلام بویی نبرده و اتفاقاً بوجود آمده تا بیخ و بنیان اسلام اصیل را برکند.

جنایات گروه‌های تکفیری وهابی و نسبت دادن آنها به اسلام، علی‌رغم اعلام تنفر جهان اسلام و علمای اسلامی اعم از شیعه و سنی، مستمسکی شده برای برخورد غیر انسانی با مسلمانان بویژه
در کشورهای غربی و اروپایی.

امریکائیها و اروپائیها که در شکل دادن گروه‌های تکفیری از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و همچنان با تمام ظرفیت از آنها حمایت می‌کنند، با کشتار شهروندان خود توسط همین دست‌پرورده‌های خود، سعی دارند با آدرس غلط دادن، توجه جهانیان را از کانون تروریست‌پرور یعنی عربستان و شیوخ مرتجع عرب، به سوی ایران معطوف کنند و کینه ایرانیان را در دل اروپائیها و غربی‌ها قرار دهند و سپس فضای دشمنی همیشگی با ایران اسلامی را در کشورهای خود ریشه‌دار کنند.

بمب‌گذاری در ایستگاه قطار مادرید، انفجار ایستگاه متروی لندن، عملیات تروریستی در پاریس و...، در کنار انفجارهای فجیع در کشورهای عربی و افریقایی، پروژه‌های تکمیلی امریکائیها برای تکمیل عملیات بزرگ 11 سپتامبر است که به نظر می‌رسد این پروژه‌ها همچنان ادامه داشته باشند؛ چرا که تا امریکا و شیطنت‌های این امپریالیست زیادت‌خواه باشد، مبارزه اسلام با این جرثومه فساد نیز
ادامه خواهد یافت، حتی اگر با تلاش‌های عده‌ای خوش‌باور و ساده‌اندیش و یا مفتون و مسحور غرب و امریکا، این مبارزه با کندی‌ها و حتی چالش‌هایی مواجه باشد، اما شعله مقدسی را که در دوره کنونی حضرت امام(ره) برافروخت و مقام معظم رهبری آن را همچنان مشتعل و با حرارت به پیش می‌برد، فروغ خود را حفظ کرده و روز به روز همراهان بیشتری را به خود جلب می‌کند.

بدین جهت، عملیات تروریستی پاریس را نباید از خودزنی‌های هدفمند غربی‌ها برای تهاجم بیشتر به اسلام اصیل و مسلمانان این کشورها جدا دانست. تلاش‌های مذبوحانه‌ای که از پرده، رازهای ضداسلامی صهیونیست‌ها را برون خواهد افکند و موجبات رسوایی بیشتر آنها را فراهم خواهد آورد و رشد اسلام را سرعت بیشتری خواهد بخشید، همچنانکه قرآن وعده آن را داده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴