BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> برترین های جشنواره وارش | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۹۷۶۹
هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه با انتخاب آثار برتر در بابل به پایان رسید .
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : هنرمندان ایرانی با درخشش در جشنواره های معتبر بین المللی توانمندیهای فردی و گروهی خود را به روز برسانند .
سید محمد حسینی افزود : برخی از کشورها از هنر رسانه بهره سیاسی می گیرند که سینما گران ما با تولید آثار هنری فاخر در برابر هجمه وسیع ضد فرهنگی و اخلاقی غربیها ایستادگی می کنند .
همچنین برگزیدگان این جشنواره در بخش داستانی به ترتیب احمد رضا کرمی برای فیلم پایان دایره ، در بخش مستند مهدی زمان پور کیاسری برای فیلم مشتی اسماعیل ، در بخش پویا نمایی مهرداد شیخان برای اثر توکا در قفس ، در بخش تجربی کاظم مولایی برای فیلم دیلیت و در بخش مازندرانی احمد زرین کلایی برای فیلم دختران شیرگاه ، بعنوان برتر شناخته شدند همچنین در بخش ویژه شعار سال آرش کورد سالی برای فیلم نفت ، آتش و خاک برگزیده شد .
بنا بر همین گزارش در این جشنواره 766 اثر از 485 فیلم ساز در ساخت فیلم های کوتاه ، صد ثانیه ای تا 45 دقیقه ای به دبیرخانه ارسال شد که 281 فیلم در بخش داستانی ، 263 فیلم در بخش مستند ، 79 فیلم در بخش پویا نمایی ، 72 فیلم در بخش تجربی ، 20 فیلم در مازندران شناسی و 52 فیلم در بخش ویژه شامل مازندران در دفاع مقدس ، نماز و نیایش و شعار سال شرکت کردند که از میان اینها 16 اثر برگزیده و از صاحبان اثر قدردانی شد .
یادآور می شود : هفتمین جشنواره دو سالانه فیلم کوتاه وارش از 26 مهر در شهرستان بابل آغاز شد و دیروزبه کار خود پایان داد .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲