کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فیلم «خانه دختر» فعلا پخش نمی شود

واحد مرکزی خبر , 1 ارديبهشت 1394 ساعت 10:30

سخنگوی شورای صنفی اکران گفت: تاکنون هیچ حرفی از اکران هیچ فیلمی برای نوبت دوم اکران سال ۹۴ مطرح نشدهاست، خانه دختر هم همین طور.


به گزارش بلاغ، غلامرضا فرجی در پایان جلسه امروز شورای صنفی اکران که با موضوع تدوین آیین نامه جدید اکران برگزار شد گفت: برای نوبت دوم اکران سال 94 قرار است دفاتر پخش فیلم ، فیلم مورد نظر خود را تا جلسه آینده به شورای صنفی ارائه دهند تا تصمیم گیری شود و تاکنون هیچ تصمیمی درباره اکران فیلم خانه دختر گرفته نشده است.


فرجی درباره مصوبات جلسه امروز نیز گفت: در این جلسه تدوین آیین نامه اکران سال 94 نهایی و برای تصویب و تأیید به معاونت سینمایی ارسال شد. سخنگوی شورای صنفی اکران افزود: مهمترین مصوبه آیین نامه جدید این است که سه سرگروه سینمایی تغییر کرده اند که بر این اساس سینماهای استقلال و آزادی همچنان بعنوان سرگروه باقی خواهند ماند و پردیس سینمایی کوروش، پردیس زندگی و سینما ماندانا جایگزین سینماهای عصر جدید، قدس و فرهنگی خواهند شد.

فیلم خانه دختر یکی از فیلمهای پرحاشیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر بود که اکثر قریب به اتفاق بینندگان فیلم مضمون آن را غیراخلاقی و برخلاف عرف جامعه ایرانی و اسلامی ارزیابی کردند.

البته از هفته گذشته در چند سالن سینمای شهر تهران آنونس فیلم خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی را به عنوان فیلم بعدی خود معرفی کردند./آ


کد مطلب: 97517

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/97517/فیلم-خانه-دختر-فعلا-پخش-نمی-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com