تاریخ انتشارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۹۶۹۲۶
در اولین روز از دور برگشت رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، تیم چالوس در برابر حریفش شکست خورد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تیم فوتسال بانوان چالوس در برابر تیم انصارالمهدی فسا قرار گرفت که در نهایت با نتیجه پنج بر 2 مغلوب این تیم شد، مریم باقری هر دو گل تیم چالوس را در این بازی به ثمر رساند.

دور برگشت این بازیها از امروز با شرکت تیم‌های چالوس، آباده، پیروزی کامیاران، هلال احمر یزد، انصارالمهدی فسا و طلایی‌پوشان نود بابل به میزبانی شهر یزد آغاز شد.

تیم چالوس در دور رفت این بازیها در رده سوم قرار گرفت، در دور برگشت نیز با 13 بازیکن، یک مربی و یک سرپرست در شهر یزد حاضر شده است.

"عاطفه امیرسلیمانی" سرپرست تیم چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار چالوس آنلاین خستگی بازیکنان را دلیل این شکست خواند و گفت: به علت مسدود بودن جاده‌های چالوس و هراز، 24 ساعت در راه بودیم و حتی بازیکنان شب را در اتوبوس استراحت کردند، کمتر از 10 ساعت پس از استقرار نیز به میدان رفتند.

وی ادامه داد: بازیکنان تمرینات بسیار منظمی را در چالوس پیگیری می‌کردند، اما قبل از مسابقه نتوانستیم حتی یک جلسه هم تمرین داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتسال بانوان چالوس با اعلام اینکه این تیم هیچ اسپانسری ندارد، تصریح کرد: تمامی مخارج تیم از سوی اداره ورزش و جوانان و جامعه ورزش چالوس تأمین می‌شود./ع

منبع : چالوس آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴