مدیرکل بنیاد شهید مازندران

30 خانوار ایثارگر در سیل بهشهر خسارت دیدند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۹۶۴۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: 30 خانواده ایثارگر در سیل بهشهر خسارت دیدند.
۰
plusresetminus
30 خانوار ایثارگر در سیل بهشهر خسارت دیدند
به گزارش بلاغ،عباسعلی رضایی چهارشنبه شب در نشست خبری با رسانه‌های گروهی استان مازندان از مصدومیت 30 نفر از خانواده‌های ایثارگران در سیل اخیر بهشهر خبر داد.
وی با اعلام اینکه پس از این نشست خبری عازم منطقه سیل زده بهشهر برای سرکشی از وضعیت خانواده‌های ایثارگر منطقه هستم، تصریح کرد: خانه شش نفر از ایثارگران شهرستان بهشهر در اثر سیل تقریبا 50 درصد تخریب شد.
مدیرکل بنیاد شهید مازندران ادامه داد: برخی از ایثاگران در سیل اخیر بهشهر حدود 20 درصد خسارت دیدند و اثاثیه تعدادی از ایثارگران نیز در اثر سیل دچار خسارت شد.
این مسئول در مورد نحوه تامین خسارت به ایثارگران شهرستان بهشهر گفت: نحوه کمک‌ دهی به ایثارگران نیز مانند سایر اقشار جامعه توسط ارگان‌های دولتی انجام می‌شود.
رضایی در ادامه با اشاره به روند پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های ایثارگران اگر شب و روز کار کنیم نمی‌توانیم بخشی از کوچک درد و رنج خانواده‌ها و خودشان را جبران کنیم.
این مسئول یکی از برنامه‌های در دست اجرای بنیاد شهید مازندران را برگزاری یادواره شهدا در مازندران اعلام کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی امسال 750 یادواره شهدا در مازندران باید برگزار می‌شد که تاکنون 425 یادواره شهدا برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید مازندران یک از اقدامات انجام شده در برپایی یادواره شهدا را آسیب‌شناسی از نحوه برگزاری یادواره شهدا در مازندان عنوان کرد و یادآور شد: در تلاش هستیم تا برای اثرگذاری بیشتر یادواره‌های شهدا برنامه‌هایی تدوین کنیم که یادواره‌های شهدا بسیار اثرگذارتر از وضعیت فعلی باشد.
وی با اعلام اینکه فرهنگ شهادت باید در کشور ساری و جاری شود، تاکید کرد: اهلی قلم در بخش اشاعه فرهنگ به طور گسترده‌تر و بیان واقعیت‌های شهدا قلم فرسایی کنند.
این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 72 هزار و 531 جانباز جنگ تحمیلی در مازندران شناسایی شدن گفت: پرونده بیش از دو هزار و 384 آزاده  نیز در اختیار این سازمان قرار دارد.
مدیر کل بنیاد شهید مازندران در ادامه از دیجیتالی شدن 9 هزارو 256 وصیت نامه شهید مازندران خبر داد و گفت: این مجموعه در حال حاضر در اختیار اندیشمندان و اهالی هنر برای ترویج بیشتر فرهنگ شهدات قرار گرفت.
رضایی در پایان اضافه کرد: وصیتنامه شهدا در 420 هزار بخش در اختیار  محقیقین برای مستند سازی در بخش‌های مختلف قرار گرفت./فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴