پس حرف و حدیث ها مبنی بر میزبانی آمل در مسابقات والیبال زیر 23سال های آسیای مرکزی،سرانجام ساری و سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مسابقات زیر23 سال قرار بود با حضور چهار تیم ایران،هند،قزاقستان و پاکستان از چهار تا شش اردیبهشت ماه برگزار شود که با انصراف تیم ملی زیر 23سال پاکستان قرار است تیم ملی ب ایران با نام مازندران در این بازی ها شرکت کند،هدایت تیم ملی زیر 23 ایران را پیمان اکبری کاپیتان اسبق تیم ملی برعهده دارد و تیم ملی ب نیز با هدایت دراگان اسویتوزاروویچ دستیار کواچ در این رقابت ها حاضر خواهد شد.


در ترکیب تیم ملی زیر 23 سال ایران نام های شاخصی چون پوريا فیاضی و محمد جواد معنوی نژاد به چشم میخورد،ضمن اینکه در تیم ملی ب نیز بازیکنان نامداری همچون حمزه زرینی،رحمان داوودی،آرش کشاورزی، علیرضا مباشری(دریافت کننده)،فرهاد سال افزون و رسول نجفی(پاسور ها)،علی حسینی و موذن (لیبرو)،رضا قرا،میکاییل تاجر،فرهاد پیروت پور(قطر پاسور)،حامد رضایی،علی شفیعی،حسن صنوبری،مصطفی شریفات به عنوان سرعتی زنان حضور دارند که طی روزهای آینده ترکیب اصلی دو تیم مشخص و معرفی خواهد شد.


ضمنا لازم به ذکر است که تیم ملی ب ایران خود را برای حضور در رقابت های جام کنفدراسیون ها و تیم ملی زیر 23 سال هم خود را برای حضور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی زیر 23 سال های آسیا و انتخابی جهان آماده میکند.


همچنین سید میلاد تقوی رئیس هیئت والیبال استان مازندران در گفت وگویی اظهار داشت:همه چیز برای این مسابقات آماده است ضمن اینکه سعید درخشنده هم به عنوان نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا و ناظر این بازی ها روز چهارشنبه26 فروردین به ساری سفر خواهد کرد تا از امکانات و هتل این بازی ها بازدید به عمل آورد.

وی ادامه داد:مطمئنا با کمک ستاد واداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت والیبال هیچ مشکلی برای انجام این مسابقات وجود ندارد./ع

منبع : مازند اسپرت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴