تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۹۴۲۲
امام جمعه بابل با اشاره به اینکه جشنواره وارش یکی از تاثیرگذارترین واقعه فرهنگی در استان مازندران است، گفت: حضور وزیر ارشاد در جشنواره وارش قطعی شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی در مدرسه صدر بابل اظهار داشت: یکی از وظایف مهم اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها، هماهنگی در اجرای امور فرهنگی و اولویت‌بندی رخدادهای بزرگ فرهنگی و برنامه‌هایی است که در سطح شهرها انجام می‌شود.
این مسئول افزود: با توجه به اینکه برنامه‌های فرهنگی بر سایر امور مختلف سطح شهر تاثیر بسزایی دارد نیاز است تا نسبت به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی توجه ویژه شود.
روحانی جشنواره وارش را یک رویداد بزرگ فرهنگی در استان مازندران و شهرستان بابل برشمرد و افزود: جشنواره وارش که طی هفت دوره مختلف در شهرستان بابل برگزار می‌شود تاکنون آثار و برکات خوبی از خود به جا گذاشته است. بنابراین همه مسئولان و نهادها باید تلاش کنند تا این جشنواره به نحو شایسته‌ای در بابل برگزار شود.
وی تصریح کرد: آوازه جشنواره وارش در سطح کشور شناخته شده بنابراین در تماسی با وزیر فرهنگ و ارشاد از او دعوت کردم تا در این جشنواره شرکت کنند که نظر او نیز موافق بوده است.
امام جمعه بابل اذعان داشت: با توجه به اثرات بسیار مطلوبی که جشنواره وارش بر عموم مردم دارد باید اعضای شورای فرهنگ عمومی بابل نسبت به برگزاری مطلوب این جشنواره حساس شده و از تمام توان خود برای بهتر برگزار شدن این جشنواره استفاده کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما