کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بابل تأکید کرد

جلوگیری از شکل‌گیری بازارچه‌های اشاعه‌دهنده فحشا در بابل

8 اسفند 1393 ساعت 20:11

امام جمعه بابل گفت: برخی بازارچه‌ها به‌اصطلاح بازارچه خیریه در بابل راه‌اندازی شده است که این بازارچه‌ها، موسیقی و صحنه‌های حرام را در بابل اشاعه می‌دهند.


به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‎های نماز جمعه شهرستان بابل به اهمیت تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: مسئله تربیت در نوجوانان و جوانان بسیار حائز اهمیت بوده و اگر قرار است ایمان در دل انسان شکل گیرد، باید از زمان نوجوانی به شکل‎گیری آن توجه داشت.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نباید با مسئله تعلیم و تربیت به‌صورت اداری برخورد کند، تصریح کرد: آثاری که در اثر تعلیم و تربیت در آینده نوجوان شکل می‎گیرد، بسیار مهم و سرنوشت‎ساز است.

امام جمعه بابل در ادامه با تجلیل از حضور باشکوه مردم در یادواره یک‎هزار و 740 شهید شهرستان بابل، گفت: ما هرچه داریم، به برکت خون شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

روحانی با انتقاد از شکل‎گیری برخی از بازارچه‌ها به بهانه بازارچه خیریه، تصریح کرد: برخی بازارچه‌ها با عنوان بازارچه خیریه در بابل شروع به فعایت کرده که مسائل شرعی در آن رعایت نمی‌شود.

وی بیان کرد: افراد بسیاری به بنده مراجعه و گله کردند که در این بازارچه‌های خیریه، موسیقی و صحنه‌های حرام اشاعه و ترویج می‌شود.

روحانی با اشاره به اینکه خداوند ثواب و شفای هیچ کاری را در امور حرام قرار نداده است از مسئولان خواست با مسببان برگزاری این بازارچه‌ها برخورد کنند.


کد مطلب: 89544

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/89544/جلوگیری-شکل-گیری-بازارچه-های-اشاعه-دهنده-فحشا-بابل

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com