تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۸۶۴۴۴
مدیران شهرستان عباس آباد از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در طول 36 سال بعد از انقلاب می گویند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مدیران شهرستان عباس آباد مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در طول 36 سال بعد از انقلاب را بیان داشتند.

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی: خودباوری مهم‌ترین دستاورد نظام اسلامی است  

شمس الله شریعت نژاد دستاردهای پس از انقلاب را نتیجه باور به توانایی ها دانست و خاطرنشان کرد: بخش عمده تحریم‌های بعد از انقلاب در بخش نظامی بود و بیشتر دستاوردهای بعد از انقلاب ما هم از بخش نظامی است، تحریم ها ما را به جایی رساند که خودمان برای خودمان فکر کنیم و به این پیشرفت‌ها دست یابیم و امروز افتخارات ما دستاوردهای ما است و تحریم ها باعث پیشرفت کشور ما شد.

 

فرماندار عباس آباد: بهره گیری از تعالیم اسلامی در جامعه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

سیدامیر حسینی جو اظهار داشت: نهضتي كه امام‌‌خميني پرچمدار و پايه‌گذار آن است، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سيماي حقيقي آن را پس از قرن ها به جهان تشنه عدالت بنماياند.

وی تصریح کرد: یکی از عواملی که بردرخشش این انقلاب عظیم می افزاید، بهره گیری از تعالیم اسلامی و حفظ ارزش ها در فرهنگ ایرانی است .

فرماندار عباس آباد افزود: 22 بهمن یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی یعنی، ایمان، پیروزی آفرید.

 

امام جمعه عباس آباد: در شرایط تحریم پیشرفت علم و فناوری و پرتاب ماهواره فجر به فضا از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

سید جعفر رضایی گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی پرتاب ماهواره فضایی فجر در شرایط تحریم با تکیه بر فکر و توان و ابزار ایرانی و تسخیر فضا با همه محدو دیت‌هایی که وجود دارد.

 

رییس شورای اسلامی استان مازندران: قرار گرفتن به عنوان یکی از قدرت موشکی جهان از دستاوردهای نظام اسلامی است

حمیدرضا افراشته دستاوردهای انقلاب اسلامی را متعدد دانست و برخی از آنها را برشمرد:  در حوزه آموزش و پرورش  کسب مقام در قسمت ‌های مختلف از جمله درالمپیادها، درعلوم فضایی همواره بر سکوی1تا5 دنیا هستیم در حالی که قبل از انقلاب هیچ جایگاهی نداشتیم اما امروز موجود زنده به فضا می فرستیم، در حوزه سلامت داروهایی که قبل از انقلاب تولید می شد کمتر از 22 درصد بود اما امروز به بالای 97درصد توسعه یافته است و  در این زمینه صادرات هم داریم.

وی افزود: در عرصه نظامی قبل از انقلاب برای تعمیر و نگه داری ادوات نظامی هم مستشار از کشورهای دیگر باید می آمدند و همه بر عهده آنها بود اما اکنون صاحب صنعت موشکی و طرح هستیم، در عرصه ماهواره ما جزء 6تا8 کشور اول دنیا هستیم، بعداز انقلاب خود باوری که حضرت امام(ره) به ما داد و با اعتماد که به جوان‌ها کردیم و مزد اعتماد ما را هم جوان‌ها دادند، آینده روشنی برای کشور ما در پیش است.

رئیس شورای شهر عباس آباد: پیشرفت در عرصه‌ نظامی از مهمترین این دستاوردها است

حمید خاکزاد گفت: درعرصه‌های مختلف پیشرفت‌هایی را شاهد بودیم از جمله در بحث عمرانی روز به روز کشور ما رونق بیشتری  داشته، در عرصه نظامی پیشرفت‌های زیادی داشتیم، سپاه پاسداران دستاوردهای زیادی داشته و همواره سنگربان بودند و نیروهای مخلص بسیجی پشتیبان انقلاب بوده و انقلاب را به پیروزی رساندند و بعد از انقلاب هم در عرصه های مختلف باعت تحول و پیشرفت کشور شدند.

 

فرمانده انتظامی عباس آباد: پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف از دستاوردهای انقلاب است

سرهنگ احسان الله کشاورزی گفت: پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف از دستاوردهای انقلاب است و ایجاد تغییر و تحول در ایران اسلامی که سال‌ها اسیر جهل و نادانی بوده با ریخته شدن خون هزاران شهید، ملت ایران از یوغ استعمار و ظلمت رهایی یافته است و باید تلاش کرد این ارزش‌ها حفظ شود.

فرمانده سپاه عباس آباد: ایستادگی ایران اسلامی در برابر مستکبران عالم و حفظ عزت ایران و ایرانی مهمترین این دستاوردها است

سرگرد سیاوش طالشی برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: بیداری امت اسلامی و الگو سازی برای ملت‌های مستضعف، شکستن ابهت پوشالی ابالقدرت‌ها، حمایت از مسلمانان آزاده، باوراندن امکان ایستادگی در مقابل مستکبران و عزت ایران وایرانی .

وی افزود: سپاه پاسداران از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است و وظیفه‌اش نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن است.

 

بخشدار مرکزی عباس آباد: انقلاب اسلامی زمینه بیداری اسلامی در دنیا است

حسن مقدم بخشدار مرکزی عباس آباد گفت: انقلاب اسلامی منشور حکومتی و راه روشن و سرمشقی برای همه ملت‌ها و زمینه تحول و تحرک اسلامی در دنیا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان عباس آباد: حضور بانوان در عرصه ورزش و به اهتزاز در آمدن پرچم ایران توسط ورزشکاران در عرصه های بین المللی از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است

نیما رمجی بیان داشت: در زمان بعد از انقلاب تحولات و رشد فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و... را در جامعه شاهد بودیم و بزرگترین دستاورد ورزشی  حضور بانوان در حوزه ورزش است و همچنین ذوق و شوق در ورزش بین آقایان بسیار نمود پیدا کرد و در مسابقات بین المللی شاهد رشد و شکوفایی ورزشکاران بودیم که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در مسابقات آسیایی و جهانی به اهتزاز در آوردند./ع
منبع : دریاسر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴