کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرگ دو دانشجوی دختر و پسر در خانه دانشجویی در تنکابن

20 بهمن 1393 ساعت 8:48

صبح روز یکشنبه 19 بهمن‌ماه 93، دو جوان دانشجو بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.


به گزارش خبرنگار بلاغ از تنکابن، صبح روز یکشنبه، 19 بهمن‌ماه 93، اخبار ضدونقیض مرگ دو جوان دانشجو براثر گازگرفتگی، جهت پیگیری و اطلاع از صحت‌وسقم آن، موردبررسی قرار گرفت.

هژبر جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در تنکابن در رابطه با حادثه صبح یک‎شنبه در این شهرستان، اظهار داشت: در پی تماس تلفنی تنی چند از شهروندان، موضوع گازگرفتگی دو جوان دانشجو، توسط اکیپ امداد شرکت گاز مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: بنده به همراه اکیپ امداد و تکنسین‌های شرکت گاز، با حضور در محل اعلام‌شده و به‌منظور حصول اطمینان و عدم نشت احتمالی گاز از طریق لوله‌کشی بیرون منزل، علمک و کنتور گاز مشترک را مورد بررسی قرار دادیم.

رئیس شرکت گاز تنکابن تاکید کرد: بازبینی‌های صورت گرفته در حالی از صحت و سلامت لوله‌کشی، علمک و کنتور بیرون منزل خبر می‌داد که آثار و شواهدی مبنی بر وقوع حادثه‌ای دل‌خراش و یا خفگی و مرگ دو جوان دانشجو براثر نشت گاز در محل مذکور وجود نداشت.

با توجه به اظهارات جوادی، موضوع جهت کسب اطلاعاتی بیشتر از طریق مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس 115 تنکابن، مورد پیگیری قرار گرفت.

سخنگوی اورژانس 115 تنکابن در گفت‌وگو با بلاغ، صحت خبر فوت دو جوان دانشجو براثر نشت گاز را تأیید کرد.

این مسئول در رابطه با چگونگی وقوع حادثه اظهار داشت: صبح امروز و در پی تماس تلفنی شهروندان، موضوع گازگرفتگی دو جوان دانشجو در یک‌منزل مسکونی واقع در شهرک آزادی را به اطلاع اورژانس رسانده و اعزام سریع آمبولانس فوریت‌های پزشکی به محل مذکور را خواستار شدند.

وی افزود: از آنجایی که در آن لحظه آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی 115 جهت مأموریت اعزام شده بودند، برخورداری از علائم حیاتی دو جوان از طریق تلفن و به‌وسیله تماس‌گیرندگان و حاضرین در محل وقوع حادثه اعلام شد،‌ که متأسفانه اظهارات شاهدین، خفگی براثر نشت گاز در عصر و ساعات اولیه شب گذشته، یعنی شنبه، هجدهم بهمن‌ماه را مشخص کرد.

سخنگوی اورژانس 115 بیمارستان شهید رجایی تنکابن بیان داشت: در همین راستا و به دلیل نبود آمبولانس در آن زمان، آمبولانس شهرداری تنکابن پس از تأیید مرگ دو جوان توسط مأموران پلیس و پزشک معتمد، پیکر بی‌جان دو جوان دانشجو را جهت بررسی هویت و اعلام نظر قطعی عامل مرگ به پزشکی قانونی این شهرستان منتقل کرد.

این در حالی است که یک منبع آگاه در خصوص هویت فوت‌شدگان گفت: دو دانشجوی دختر و پسر عصر روز شنبه، 18 بهمن‌ماه 93، براثر نشت گاز در منزل استیجاری یکی از آنها، دچار خفگی شده و در دم جان باختند.

بررسی‌ها جهت مشخص شدن نسبت این دو دانشجوی دختر و پسر همچنان ادامه دارد.


کد مطلب: 86113

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/86113/مرگ-دو-دانشجوی-دختر-پسر-خانه-دانشجویی-تنکابن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com