تاریخ انتشارجمعه ۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۸۲۰۷
معاون بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: با توجه به قدمت یک هزار و 200 ساله گورستان اسلامی «سفیدچاه» بهشهر نمی‌توان مردم را از دفن اموات در این محل با یک بخشنامه منع کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام محمد غلامی پنجشنبه شب در جمع مدیران شهرستان بهشهر در روستای  سفیدچاه این شهرستان با بیان اینکه دولتی شدن مساجد به صلاح نیست، گفت: اگر مساجد کشور به سمت دولتی شدن پیش رود به مانند مساجد ترکیه خواهد شد.
وی با اشاره به این که مساجد ترکیه مساجدی شیک و لوکس هستند، ادامه داد: اما درون این مساجد نمی‌تواند انقلابی همچون انقلاب اسلامی ایران پدید آورد.
غلامی در ادامه با اشاره به اینکه قبرستان اسلامی سفیدچاه دارای ارزش و اعتبار است، خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبار و قدمت یک هزار و  200 ساله گورستان سفید چاه بهشهر نمی‌توان مردم را از دفن اموات در این محل با یک بخشنامه منع کرد چراکه سال‌ها این کار انجام می‌شد.
وی اضافه کرد: باید در این راستا ابتدا محل مورد نظر از سوی میراث فرهنگی محصور شده و سپس کارهای باقیمانده انجام شده و برای اموات مردم نیز قبرستان جدیدی در نظر گرفته شود و در این رابطه مسئله وقف قبرستان نیز مورد توجه قرار گیرد./فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰