تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۸۱۹۰
فرماندار میاندرود از وارد آمدن 5 میلیارد تومان خسارت به این شهرستان بر اثر جاری‌شدن سیل خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، عصر امروز جلسه مدیریت بحران میاندرود با حضور دامادی نماینده مردم این شهرستان در خانه ملت و با محوریت بررسی ابعاد سیل امروز در این شهرستان برگزار شد.
هر چند از قبل قرار بود بعدازظهر امروز به مناسبت هفته دولت تعدادی از طرح‌های این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گیرد اما به دلیل وقوع سیل در میاندرود این افتتاح‌ها به روز دیگری موکول شد.
فرماندار میاندرود در این جلسه با اعلام اینکه بر اساس برآورد اولیه کارشناسان خسارت سیل امروز بیش از 5 میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد، تصریح کرد: بیشترین خسارات به روستای کوهپایه‌ای دارابکلا و بعد از آن به شهر سورک وارد شده است ضمن اینکه دیگر روستاهای بالادست این شهرستان نیز خسارت دیدند.
در این جلسه علی رجبی اعلام کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان یک دستگاه بیل مکانیکی را ساعت 9 به این شهرستان اعزام و در ساعت 14 آن را فراخوانده است.
سید شبر موسوی مدیر جهاد کشاورزی میاندرود نیز در این جلسه میزان خسارات سیل در بخش کشاورزی این شهرستان را بالا و بیشترین خسارات را مربوط به شالیزارها، مزارع سویا، مرغداری‌ها و باغات همچنین جاده بین مزارع و کانال‌های آبرسانی این شهرستان اعلام کرد.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه اقدام اداره کل راه و شهرسازی مازندران در بازپس‌گیری بیل مکانیکی کار درستی نبود، ادامه داد: زمانی که مردم در سیل و گرفتاری هستند وظیفه همه ارگان‌هاست که ورود پیدا کنند و تا پایان کار همراه باشند.
محمد دامادی افزود: همه شاهد بودیم که در زلزله آذربایجان رهبر معظم انقلاب شخصا حضور پیدا کردند که این مسئله باعث درس‌آموزی ما باید باشد نه اینکه بگوییم چون حوزه بنیاد مسکن است راه و شهرسازی بیل مکانیکی خود را فرا بخواند./فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما