تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۸۰۵۵۱
مراسم جشن وحدت در روستای یکه توت از توابع بخش مرکزی شهرستان بهشهر با حضور برادران اهل سنت و شیعه برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مراسم جشن وحدت، به مناسبت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در روستای یکه توت به صورت مشترک بین برادران اهل تسنن و تشیع با حضور مسئولین شهرستانی در مسجد سید الشهدا(ع) این روستا برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام راهدار امام جماعت مسجد شیعیان و مولوی بید الله بلوچ امام جماعت مسجد اهل سنت روستای یکه‌توت به نمایندگی از اهالی این روستا ضمن بیان خیر مقدم، همگان را به حفظ وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی دعوت کردند.

 

حجت الاسلام سید ضیاءالدین جباری نیز در سخنانی، ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و تقدیر از برگزار کنندگان مراسم به ارائه مستندات تاریخی از رأفت و رحمت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) در مواجهه با دشمنان پرداخت.

 

وی به اهتمام در حفظ مشترکات دینی نظیر خدای واحد، قبله، پیامبر و کتاب آسمانی واحد تاکید کرد و افزود: دست آوردها و فتوحات مسلمانان در صدر اسلام در سایه وحدت شکل گرفت، امروز هم برای مقابله با دشمنان اسلام، وحدت تنها رمز پیروزی است.

 

حجت الاسلام جباری ضمن ستودن بینش بالای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت(ص) به هفته وحدت خواستار حفظ این میراث گران‌بها شد.

 در این مراسم ضمن اجرای مولودی خوانی، از عباس خلیلی دهیار روستای یکه توت و علیرضا دادخواه دهیار یعقوب لنگه جهت فعالیت‌های فرهنگی دینی و همکاری تنگاتنگ در ساخت خانه عالم از طرف اداره تبلیغات اسلامی تجلیل بعمل آمد./ع
منبع : خط امید
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴