تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۸۰۲۶
امام جمعه بابل گفت: اتحاد، خودباوری و بیداری امت‌های اسلامی ثمره روز قدس است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در راهپیمایی بیش از صدها هزار نفری مردم بابل و خطبه‌های نماز جمعه این شهر در دفاع از ملت مظلوم فلسطین که در نوع خود در این شهرستان بی‌نظیر بود، اظهار داشت: روز قدس ابتکار و اندیشه امام راحل برای بیداری جهان اسلام از غفلت و خواب بود تا بدنه اسلام نسبت به خطرات غافل نشود.
وی افزود: برای اینکه ثمرات تلخ این غفلت‌ها بر بدنه اسلام نشیند امام (ره) روز قدس را بالاتر از قدس دانست چراکه روز قدس روز مقابله مستضعفان با مستکبران جهان است.
روحانی با اشاره به اینکه صهیونیزم با اندیشه نژادپرستی خود را نژاد برتر جهان می‌داند جریان استکباری صهیونیزم را بدترین جریان استکباری جهان برشمرد و بیان داشت: صهیونیزم با این تکبر و نژادپرستی در دو قرن اخیر درصدد است تا سایه خود را بر جهان مسلط کند و حکومت‌ها، اقتصاد، تجهیزات، سیاست، رسانه‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های بزرگ جهان را زیر سلطه و معیار خود درآورد.
امام جمعه بابل تصریح کرد: بزرگ‌ترین ثمره و برکت روز قدس ایجاد خودباوری بین امت‌های اسلامی است که می‌تواند حکومت‌های استکباری را از صحنه خارج کرده و پشت آنها را بلرزاند.
روحانی اذعان داشت: وجود جریان‌های مختلفی همچون حماس و تشکیل حکومت خودگردان در فلسطین نشان از حرکت در قدس است  و امروز روز قدس به جریان طوفنده‌ای تبدیل شده که حکومت چندین ساله مستکبران را متزلزل کرده و آنها را از تاج و تخت بیرون رانده است.
وی بیان داشت: امروز شرف قدس اقتضا می‌کند که جریان مومنانه و اسلامی زمینه آزادی آن را فراهم کند، جریان‌های اسلامی که با هم می‌پیوندند و این پیوستگی به جریان مبارزه علیه استکبار تبدیل شده و روز قدس زمینه ساز این اتحاد است.
روحانی تصریح کرد: اگر جریان بیداری اسلامی با این کیفیت و قدرت پیش رود به‌زودی شاهد نابودی کامل همه استکبار به ویژه اسرائیل در سطح جهان هستیم.
امام جمعه بابل ادامه داد: طبیعی است که دشمن در برابر این جریان‌ها مقابله کند و به گفته خود آنها، این جریان‌ها در خاورمیانه بسان اژدهایی است که سر اژدها ایران، بدنه آن سوریه و دم آن کشورهای مسلمان دیگر است.
روحانی بیان داشت: امروز استکبار جهانی برای از بین بردن سر و دم این اژدها دست به جنایات فجیعی در خاورمیانه از جمله سوریه زده است اما مطمئن باشد بشار اسد با تشکیل سازمان بسیجی و مردمی  همانند ایران خواب راحت را از دشمنان گرفته و آنها را از پای در می‌آورد./فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰