تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۸۰۱۰
سرهنگ پاسدار احمد الماس پور معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران گفت: روز قدس روز پیامبر اعظم(ص) است.
۰
plusresetminus
روز قدس روز پیامبر اعظم(ص) است
اختصاصی بلاغ،سرهنگ الماس پور افزود: امسال روز قدس شرایط ویژه­ای دارد. زیرا با آغاز بیداری اسلامی در منطقه ­ی خاورمیانه و به نتیجه رسیدن بعضی از این حرکت­ها، رژیم صهیونیستی و حامیانش به شدت احساس خطر می­کنند و با از دست دادن هم پیمانانی چون مبارک، بن علی و قذافی و همچنین قدرت گرفتن مسلمانان در مصر، حزب الله در لبنان و حماس در غزه و فلسطین سعی دارند با ایجاد فتنه در سوریه و همچنین جنگ نرم در سراسر دنیا علیه منافع مسلمانان وارد عمل شوند. که این موضوع هوشیاری و اتحاد بیشتر مسلمانان و آزادگان جهان را می­طلبد.
وی با تأکید بر حضور گسترده و کوبنده­ی امت اسلام و مردم آزاده­ی جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: مسلمانان و آزادگان جهان باید شرکت هرچه با شکوه­تر و گسترده­تر در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر گیتی، نظام­های سلطه را در هم بشکنند و طومار رژیم صهیونیستی را در هم بپیچند.
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران با اشاره به بن بست­های رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی علاوه بر چالش با فلسطینی­های ساکن سرزمین­های اشغالی، با چالش­های شهروندان یهودی نیز رو به رو شده و پروژه خود سوزی­های اخیر، این ر/زیم اشغالگر را به شدت نگران ساخته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴