کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه مازندران:

روز قدس یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است

26 مرداد 1391 ساعت 23:08

سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: روز قدس یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.


اختصاصی بلاغ،سردار سرتیپ دوم پاسدار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلا ضمن تأکید بر حضور حماسی امت بپاخاسته ایران اسلامی بویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار استان مازندران در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان ساخت: روز قدس یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.
فرمانده وی افزود: اعلام آخرین جمعه­ی ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یکی از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است که همواره بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند و بر درخشش آن افزوده خواهد شد. زیرا این ابتکار بزرگ به مسئله­ی قدس و فلسطین یک وجهه­ ی بین المللی و اسلامی داد و آن را از حالت عربی و ناسیونالیستی خارج کرد.
وی همچنین اضافه نمود: اعلام آخرین جمعه­ ی ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، موجب گردید تا اولا مسلمانان و آزادگان جهان احساس کنند که می­توانند در معادلات جهانی تأثیرگذار باشند و از طرفی صف حامیان راستین فلسطین را ار حکام مزدور و وابسته­ ی عرب جدا کرد و مرز بین خائنین و خادمین به آرمان قدس و فلسطین را مشخص نمود.
سردار شاهچراغی تأکید کرد: مسلمانان و آزادگان جهان باید با شرکت هرچه باشکوه­تر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر دنیا، اتحاد خود را به نمایش بگذارند و با سردادن شعارهای ضد صهیونیستی یک بار دیگر به دنیای استکبار گوشزد کنند که زمان استعمار و تحقیر ملت­ها به سر آمده است.
فرمانده سپاه کربلا در ادامه­ی این گفتگو با اشاره به بیداری اسلامی در جهان، اظهار داشت: بیداری اسلامی و فروریختن متحدان استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در خاورمیانه، حلقه­ی محاصره رژیم صهیونیستی را روز به روز تنگ­تر می­کند.
وی افزود: قدرت یابی روز افزون جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه، موازنه­ ی قدرت را به کلی به نفع جبهه­ ی مقاومت تغییر داده است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران همچنین اظهار داشت: با جنگ 33 روزه و 22 روزه، فلسفه ی وجودی رژیم صهیونیستی یعنی قدرت نظامی آن زیر سوال رفت و این رژیم تاکنون جرئت آغاز جنگ دیگری را برای احیای قدرت خود پیدا نکرده است.
سردار شاهچراغی گفت: نکته­ای که نباید از آن غافل شد این است که روز قدس نباید به ابزاری برای برآورده شدن امیال و اهداف خاص سیاسی تبدیل شود و یا اینکه افراد و گروه­هایی تلاش کنند آن را به نفع خود مصادره نمایند. زیرا این روز همانطوری که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند روز اسلام است و باید عاملی در جهت مجد و عظمت اسلام و مسلمین باشد.
سردار شاهچراغی افزود: روز جهانی قدس هر سال نسبت به سال­های پیش، با شکوه بیشتر در سراسر جهان برگزار می­شود و به برکت این روز، جبهه جهانی ضد صهیونیستی تشکیل شده است.


کد مطلب: 8008

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/8008/روز-قدس-یادگار-ماندگار-معمار-کبیر-انقلاب-اسلامی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com