تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۷۸۵۹۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه اظهار داشت:قوه قضائیه برای خیانت سران فتنه اشد مجازات را در نظر بگیرد/رمز موفقیت حمایت از رهبری است
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،حجت الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر در گفتگو با خبرنگار مابا اشاره به بهانه جویی سران فتنه در سال 88 گفت: اهل فتنه با رمز تقلب در انتخابات ایجاد آشوب کردند و در واقع این بهانه ای برای ایجاد نا امنی در جامعه بود.

وی ضمن بر شمردن عوامل این فتنه تصریح کرد: در این فتنه دست بهائیت،سلطنت طلب ها، منافقین، اسرائیل، آمریکا و بسیاری دیگر مشهود بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به حمایت های کشور های غربی افزود:  وزیر خارجه اسبق آمریکا هیلاری کلینتون رسما در 15 آذر سال 93 اعلام کرد از حمایت آشوبگران پشیمان نیستم.


ذاکری خطیر ادامه داد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در  این خصوص گفت: «نمی دانم کدامیک زودتر برچیده می شود نظام جمهوری اسلامی یا تاسیسات هسته ای ؟ ما خوشحال می شویم نظام جمهوری اسلامی زودتر برچیده شود».

وی اظهار داشت: دشمنان از این فرصت استفاه کردند ضمن ایجاد تفرقه، آشوب و بلوا  و میلیاردها دلار خسارت، موجب افزایش تحریم ها شدند، باعث گستاخی آمریکا، اسرائیل و دشمنان انقلاب در منطقه شدند.

ذاکری خطیر با اشاره به حصر سران فتنه گفت: حصر سران فتنه از سر رافت و ترحم نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها بوده است والا به عنوان خیانت به نظام جرمشان زیاد است و قوه قضائیه باید مستنداتی که در دست دارد بررسی کند و اشد مجازات را برایشان در نظر بگیرد.

این مسئول در خصوص تحرکات اخیر برخی برای رفع حصر اظهار داشت: حصر سران فتنه توسط شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت و کسانیکه حرف هایی پراکنده می زنند که به سران فتنه ظلم شده است بیایند مستندات خود را نسبت به این ظلم ارائه کنند، چندین تن کشته و مجروح شدند و نظام را زیر سئوال بردند، این همه خیانت به نظام را چرا بیان نمی کنند.


وی تصریح کرد: به نظر بنده اگر در آن برهه از زمان محاکمه می شدند ماهیت آنها مشخص نمی شد و موجب مظلوم نمایی آنها می شد، با گذشت زمان خطوط عوض شد و افراد بیشتری از سران فتنه اعلام برائت کردند.


ذاکری خطیر ادامه داد: در 9دی با اینکه موسوی در تهران بیشترین رای را داشت، مردم با حضور میلیونی خود به نفع نظام و دین شعار دادند و از سران فتنه برائت جستند. 


وی گفت: دشمنان می دانند مرکز ثقل قدرت نظام جمهور ی اسلامی رهبری است و به همین دلیل با استفاده از دهها شبکه ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و موبایلی به رهبری هجمه وارد می کنند تا این مرکز ثقل دچار خدشه شود و می توانند به نظام ضربه وارد کنند. 
 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه در پایان تاکید کرد: ملت باید بیداری وهوشیاری خود را حفظ کنند و در صحنه ها حضور یابند که رمز موفقیت حمایت از رهبری است./ع

منبع : سوادکوه آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴