تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۷۸۴۱۵
فتنه گران هیچ‌گاه از پیشگاه ملت عذر نخواستند و ما این راه را ادامه خواهیم داد تا مجازات مجرمین به واقعیت تبدیل شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،ما اهل کوفه نیستیم که قرآن را بر سر نیزه ببینیم و بیعت مکاران را بپذیریم، ما ابوموسی اشعری ها و اشعث‌ها و... را فراموش نمی‌کنیم، ما سنت و تاریخ کشورمان را فراموش نمی‌کنیم.

اگر امروز عده ای دچار فراموشی شوند و تلاش برای بازگرداندن فتنه گران و پاک کردن سابقه ننگین آنان را داشته باشند بدانند که ما هنوز بی حرمتی ها را فراموش نکردیم.

ما فراموش نمی‌کنیم تهمت ها و دروغ های ناروا به نظام و سکوت برخی خواص را که چگونه زبان در کام گرفتند و به فتنه کمک کردند و در نهایت در پیشگاه ملت مردود شدند.

در این روز خیابان های شهرمان به آتش کشیده شد و چه خون هایی که ریخته شد و شهدایی که مظلومانه به سوی مقتدای خویش پر کشیدند، همانا این فتنه گران ظلم های زیادی به مردم کردند و خسارت های اقتصادی به کشور وارد آوردند و پرتگاهی ساختند که با غرور خود، کشور را به سوی آن هدایت کردند.

این‌ها مدعیان دروغین خط امام بودند که میدان دار فتنه شدند و با حماقت و جهالت های خود تیشه بر ریشه میراث ماندگار امام زدند، ما فراموش نمی‌کنیم ظلمی را که به مظلومان عالم و آزادگان جهان با سر دادن شعار «نه غزه، نه لبنان» کردند و خدمتی که به اسرائیل شد.

بدون شک این اتفاقات فراموش نمی شوند، چه حرمت شکنی‌هایی که در روز حزن و اندوه اهل بیت شد و جسارتی که به عکس امام عزیزمان کردند، و حضور میلیونی مردم در نهم دی ماه 88 را که آخرین ضربه شد بر تابوت فتنه و در تاریخ ماند.

و اما در این میان، آمریکا و رژیم صهیونیستی مدافع فتنه بودند و خیلی وقیحانه از فتنه گران حمایت می کردند، و بر گناه نابخشودنی خود اصرار ورزیدند با اینکه دست خالی برگشتند، اما فتنه گران هیچ‌گاه از پیشگاه ملت عذر نخواستند و ما این راه را ادامه خواهیم داد تا مجازات مجرمین به واقعیت تبدیل شود.

مردم ایران، عشق به امام، انقلاب و رهبر عزیز را در دل و جانشان دارند. ملت ایران بارها نشان دادند كه در مسیر اطاعت از ولی و مولای خویش، همه تلاش خود را می کنند، و حماسه باشکوه و مردمی 9 دی بیانگر این موضوع است، و ملت غیور ایران اسلامی در روز 9 دی ماه سال 1388 حماسه ای آفریدند که چشم همه دشمنان را کور کرد و روز ماندگاری در صفحات زرین انقلاب اسلامی شد./ع

نویسنده : فاطمه خلیلی
منبع : میانخبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷