تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۷۸۲۴۸
مجمع بسیجیان شهرستان ساری به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه صادر کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،

بسم الله الرحمن ارحیم

بار دیگر در آغازین روزهای زمستان، نسیم بهاری بصیرت و دانایی ملت قهرمان ایران وزیدن گرفت و خاطره‌ای با شکوه از بصیرت مثال زدنی مردم مسلمان کشورمان را به یادها آورد.

نه دی سالروز خروش ایرانیان غیور علیه جریانی بود که به پشتوانه دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران و با بهانه واهی، تیشه دست ساخته آمریکا و اسرائیل را در دست گرفته و به ریشه انقلاب زدند.

مدعیان قانون گرایی، به محض اینکه قانون را مانع رسیدن به مطامع خود دیدند، اردوکشی خیابانی راه انداختند و انتخابات پرشکوه دهم ریاست جمهوری را که از حیث تعداد شرکت کنندگان یک فرصت بی نظیر برای جمهوری اسلامی ایران به شمار میرفت، با زیاده‌خواهی های خود به تهدیدی برای امنیت ملی کشور مبدل ساختند.

گوش‌های ناشنوا و چشم‌های نابینای سران فتنه، نصیحت خیرخواهان و دلسوزان نظام را پذیرا نبود و با تحریک هواداران و تشویق آنان به اخلال در نظم و امنیت عمومی،‌ لبخند بر چهره خبیث دشمنان انقلاب اسلامی نشاندند.

کار بدانجا رسید که جماعتی هنجارشکن حتی حرمت روز عاشورا را نیز نگه نداشته و مقدس‌ترین اعتقادات دینی ملت را مورد اهانت قرار دادند.

این فتنه هشت ماهه که ماهیت واقعی خود یعنی دشمنی با عاشورا را عیان ساخته بود،با خروش ملت و پاسخ دندان شکن ایرانیان مسلمان مواجه شد تا بساط فتنه انگیزان داخلی و اربابان غربی آنها برای همیشه جمع شود.

9دی کارگاه دشمن ستیزی برای ملتی بود که با وجود همه توطئه‌ها بر ادامه  راه سیدالشهدا پای می فشرد و گوش به امر حسین زمان، هجمه یزیدیان را بار دیگر ناکام گذاشت.

مجمع بسیجیان شهرستان ساری ضمن گرامی‌داشت یوم الله 9دی و ادای احترام به بصیرت بی‌بدیل ملت قهرمان ایران، اعلام می‌دارد بر عهد و پیمان خویش بر اصول امام(ره) و انقلاب و بیعت ناگسستنی خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران "حضرت امام خامنه ای" تا پای جان ایستاده است. 

دشمنان این ملت و سرسپردگان داخلی آنها بدانند تا زمانی که خون بسیج و فرهنگ بسیجی در رگهای ایران اسلامی جاری است، آرزوهای شوم خود را به گور خواهند برد و با ظهور ذخیره الهی و تاسیس حکومت جهانی مهدی موعود بساط این فتنه انگیزی‌ها برای همیشه جمع خواهد شد.

به امید آنروز

مجمع بسیجیان شهرستان ساری/ع

منبع : بشارت نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴