مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر مطرح کرد

مدیریت و هدایت داعیانه مقام‌معظم‌رهبری عامل ماندگاری حماسه ۹دی

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۷۸۲۳۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر گفت: تدبیر، بصیرت، مدیریت و هدایت داعیانه مقام معظم رهبری از عوامل ماندگاری حماسه 9دی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین محمد اسدالهی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، اظهار داشت: فتنه ۸۸ سند وطن‌فروشی و خیانت یک عده آدم بی‌بصیرت و پوچ‌گرا است و سران فتنه با تحریک مردم سعی در عوض کردن نظام اسلامی و بر هم زدن امنیت ملی داشتند.

وی تصریح کرد: نصرت الهی، خود را در ۹دی سال ۸۸ در کشور نشان داد و اگر یاری خداوند با ملت نبود رفع فتنه بزرگ سال ۸۸ امکان پذیر نمی‌ شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر حماسه ۹دی را نقطه عطفی در انقلاب نامید و افزود: تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم در ۹دی حماسه‌ای جاوید آفرید که تا سالیان سال در ذهن مردم در داخل و خارج از کشور باقی خواهد ماند.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال پیام ۹ دی به نسل های آینده، بیان کرد: پیام حضور مردم در راهپیمایی عظیم ۹ دی این بود که ملت ایران در برابر شیطنت دشمنان و فتنه گران، آگاه و یکپارچه است.

وی خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه ی کشور این بار هم خشم و انزجار خود را از حرکت‌های زشت و معصیت بار فتنه‌گران نشان دادند و با خروش خود به بدخواهان ملت و نظام هشدار دادند که همیشه حامی این کشور خواهند ماند.

اسدالهی ۹دی را یوم الله مبارکی نامید و اذعان داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی یوم‌الله‌های زیادی وجود دارد که یکی از این روزها ۹ دی‌ماه است که باری دیگر انقلاب و نظام را بیمه کرد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی شاهکار بی بدیل مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: مقام معظم رهبری جذب حداکثری را در پیش گرفت و توانست عده زیادی از خواص بی بصیرت را نیز آگاه کند.

وی تدبیر، بصیرت، مدیریت و هدایت داعیانه مقام معظم رهبری را از عوامل ماندگاری حماسه ۹دی اعلام کرد و یادآور شد: حضور زمان شناسانه ملت ایران در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی نظیر بود و این حماسه ماندگار برای همیشه در تاریخ ایران به ثبت رسید.

وی در پایان تاکید کرد: ۹ دی یادآور حرکت خودجوش مردم ایران است که با بصیرت به میدان آمدند و کسانی را که علیه نظام اسلامی فتنه بر پا کردند را در جای خود نشانده و اوج درک و بصیرت خود را در دفاع از انقلاب و رهبری به نمایش گذاشتند./ع

منبع : نوشهر آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲