تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۷۸۲۲۵
«9 دی» استمرار بصیرت و بیداری همیشگی است؛ اگر فتنه 88 مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،رقیه فضلی امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در ساری با بیان اینکه 9 دی حماسه بزرگ و ماندگار در تاریخ کشور به حساب می‌آید، اظهار کرد: «9 دی» روز غلبه مجدد ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش‌های والای انقلاب بر توطئه‌های ضد انقلاب، دشمنان و عوامل داخلی آن‌ها بود.

وی با بیان اینکه این روز به دلیل اوج بصیرت و شناخت مردم از شرایط سیاسی آن روز و نقش رهبری معظم انقلاب به عنوان محور اصلی حرکت نظام پس از انقلاب در تاریخ کشور ماندگار شد، خاطر نشان کرد: از ویژگی‌های فتنه ایجاد تردید و دودلی بین قاطبه مردم نسبت به جایگاه تصمیمات و اقدامات مسئولان نظام و نهادهای قانونی آن بود.

این فعال فرهنگی با تأکید بر اینکه عده‌‌ای در این فضای غبارآلود به مدت کوتاهی فریب فتنه‌گری دشمنان را خوردند، تصریح کرد: این رویداد از ویژگی‌های فتنه به شمار می‌رود زیرا افرادی در مقابل نظام ایستادند که داعیه‌دار انقلاب بودند.

فضلی شناخت و بصیرت را از الزامات زندگی جامعه مدنی دانست و  ادامه داد: این در حالی است که شناخت شرایط و موقعیت زمان و الزامات رهبری انقلاب در هر دوره ایجاب می‌کرد این افراد همان نگاهی را که نسبت به حضرت امام(ره) داشتند، نسبت به رهبر معظم انقلاب نیز داشته باشند.

وی گفت: با نگاه به تاریخ اسلام و خصوصاً دوران ولایت ائمه اطهار نقش فتنه در حذف اهل بیت(ع) از موقعیت و جایگاه خود بیشتر نمایان می‌شود که می‌توان گفت 9 دی برای جلوگیری از تکرار تاریخ بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تاریخ نشان داده، تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند عنوان کرد: «نه دی» استمرار بصیرت و بیداری همیشگی است؛ اگر فتنه 88 مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است./ع

منبع : حورا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴