تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۷۸۲۲۰
اگر مدد الهی، درایت رهبری و بصیرت ملت ایران نبود، می‌رفت که فتنه‌گران به هدف شوم خود برسند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،استکبار جهانی در آغازین روزهای پیروزی ملت ستم‌دیده در صدد سقوط نظام اسلامی ایران برآمد؛ روزی جنگ را بر ملت تحمیل کرد و روزی دیگر با ایجاد اختلاف سعی در بر هم‌زدن انسجام و وحدت ملی داشت و در فرصتی دیگر توطئه دیگری را طرح‌ریزی کرد.

با شبیخون فرهنگی در صدد زدن فرهنگ اسلامی و انقلابی برآمد؛ انتخابات ۱۳۸۸ فرصتی برای دشمنان کینه‌توز و عقده‌ای ایجاد کرد تا بتوانند آب را در آسیاب دشمن بریزند و با دعوت از جمعی ناآگاه و اراذل و اوباش به کف خیابان، همراه با شعار ضددینی و ضدانقلابی عقده دل خالی کنند، غافل از اینکه حمایت‌های مالی و تبلیغاتی اسرائیل، آمریکا، انگلیس و تعدادی از سران حاکم فاسد عرب و اروپا، مقدمه‌ای برای انزوای خود فروختگان شد.

حمایت‌های سران فاسد حکومت‌های زورگو، فراریان رژیم سفاک پهلوی، آوازه خوان‌های فراری، رقاصه‌ها و مفسدین فی الارض نیز لب و لوچه هایشان آب افتاد که خواب پنبه دانه می‌دیدند، گه لف لف می خوردند گه دانه دانه.

کارناوالهای بی‌بندوبار  به خود اجازه دادند به مقدسات انقلاب حتی به مقدسات دینی توهین کنند و مسجد و قرآن را به آتش بکشند، کشته‌ها و ختم دروغین بسازند و پرچم عزاداران و چادر زنان محجبه را زیر پا لگد کوب کنند و صد تاسف که مدعیان تقلب در انتخابات به ظاهر لب فرو بستند و در پشت پرده حمایت کردند.

اگر لطف و مدد الهی، درایت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مد ظله و بصیرت و هوشیاری عموم ملت غیور، نبود، می‌رفت که حقه‌بازان و صحنه‌گردانان آشوب به هدف شوم خود برسند؛ اما مثل همیشه لطف و مدد الهی شامل حال مردم غیور شد و در ۹ دی، نقشه فتنه‌گران را نقش بر آب کرد.

اینک ملت عزیز، دل در گرو خدا سپرده است و به رهبری حضرت امام خامنه‌ای و حمایت‌های جانانه خود، انقلاب را بدست مبارک وجود با برکت حضرت مهدی(عج) می‌رساند./ع

منبع : سفیرهراز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴