تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۷۸۲۱۳
برگ‌های تقویم روز به روز سپری می‌شوند و پنجمین سالروز خلق حماسه عظیم 9دی، روز بصیرت امت عاشورایی ایران اسلامی از راه می‌رسد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،روزی که به سران فتنه فهماند در مقابل اراده این ملت ره به جایی نمی‌برند و مردم همواره مطیع و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هستند.

حماسه 9دی در برابر یکی از سخت‌ترین حوادث دوران انقلاب به وجود آمد و به لحاظ اهمیت برای انقلاب کمتر از حماسه دفاع مقدس نبود، بلکه در ابعادی، تهدیدات فتنه 88 به مراتب از حمله نظامی گسترده به ایران خطرناک‌تر بود.

قطعا اگر مردم به میدان نمی آمدند سران فتنه براندازی نظام که در دستور کار داشتند را عملی کرده و زحمات چند ساله این انقلاب که با نثار خون هزاران شهید به بار نشسته است را پایمال می‌کردند.

رهبر معظم انقلاب همواره در ایام فتنه با سران داخلی فتنه و همه کسانی که در فتنه دخیل بودند، اتمام حجت کرده و در بیانات متعدد آنها را به قانون دعوت کردند که اگر مطالبه ای دارند راه قانون را پیش بگیرند.

اما آنها بجای آنکه از راه قانون وارد شوند، دائما درصدد تخریب نظام بوده و باعث بوجود آمدن آشوب‌های خیابانی در کشور شدند. سران فتنه با این کار بهانه زیادی دست دشمن دادند و به تعبیر مقام معظم رهبری، به نوعی توانستند نظام را در آستانه سقوط قرار دهند.

امروزه اگر این تخلفات در هر نظامی رخ دهد، عاملان آنها به عنوان بزرگترین مجرم امنیتی و سیاسی شناخته می‌شوند و سخت‌ترین و بزرگترین مجازات نیز برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

حال با نگاه به عمق خیانت‌های سران فتنه یقینا حکم آنها اعدام است اما با توجه به تاریخ اسلام و خلافت حضرت علی(ع) در مورد رأفت اسلامی، رهبر معظم انقلاب نیز حکم سران فتنه را فعلا حصر خانگی داده است و هر زمان این حکم می‌تواند تغییر یابد.

گرچه راه توبه برای هیچکس بسته نیست ولی شرطش آن است که علائم توبه نیز آشکار شود، اما به این معنا نیست که اگر هم توبه ای شکل بگیرد بخواهیم فتنه گران، سران فتنه و یا وابستگان به آنها را در مسئولیت‌های مهم نظام قرار دهیم که اگر این قاعده رعایت نشود، عواقب نامطلوبی چون کمرنگ جلوه دادن برنامه‌های حماسه 9دی در برخی شهرها مشاهده می‌شود.

در پایان باید گفت، عمل سران فتنه در این چند سال نشان داده که آنها در فکر توبه نیستند و همچنان بر راهی که می‌رفتند پا فشاری می‌کنند که طبیعتا با این وضعیت راه برگشت آنها به دامن نظام وجود ندارد. همین هم که تا امروز فقط در حصر قرار گرفته اند و اعدام نشدند لطف بزرگ نظام به آنهاست.

یقینا در آینده ای نزدیک شاهد محاکمه قاطع و بجای سران فتنه که اعدام است، خواهیم بود چراکه امروز عمق خیانت‌های این مفسدان فی الارض برای ملت آشکار شد./ع

منبع : قائم انلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴