دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

دولت در تدوین بودجه نگرش سیاسی خویش را اعمال کرد

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۷۸۲۰۵
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: دولت در تدوین بودجه نگرش سیاسی خویش را اعمال کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،علیرضا زاکانی در حماسه هشتم دی ماه مردم مازندران مهیمان مردم ساری بود.

زاکانی پیش از شرکت در این همایش در جمع خبرنگاران درباره مسائل مختلف سیاسی کشور موضوعات جالبی را مطرح کرد.

وی در ابتدای صحبت در جمع خبرنگاران به اقداماتی که فتنه‌گران در کشور در سال ۸۸ داشتند اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران در این ایام با کمک دشمنان خارجی تنها به براندازی نظام رضایت می‌دادند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بسیاری از چالش‌های که در کشور در سال ۸۸ به وجود آمد به خاطر لطماتی بود که فتنه گران به کشور وارد کردند.

این مسئول درباره حضور احتمالی احمدی‌نژاد و احتمال حمایت اصول‌گرایان از وی گفت: احمدی‌نژاد با تفکر وحمایت اصول‌گرایی درکرسی ریاست جمهوری نشست ولی با این تفکر همراه نبود.

وی اضافه کرد: احمدی‌نژاد در اواخر دولت خویش در حوزه صنعت برنامه کارگزاران و اصلاح‌طلبان را در برنامه کاری خویش قرار داد.

زاکانی اضافه کرد: احمدی‌نژاد در حال حاضر برای برگشت به کرسی حتی با اصلاح طلبان نیز مذاکراتی دارد ولی شانسی برای حضور در فعالیت‌های سیاسی ندارد.

این مسئول در ادامه به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد اشاره کرد و به عدم صداقت دولت مردان با مردم نیز انتقاد کرد و گفت: یکی از دلائل مشکلات اقتصادی در کشور عدم صداقت مسئولان با مردم است.

وی بیان داشت: اگر مسئولان در برخی از مسائل نمی‌توانند اقدام اثر گذاری انجام دهند به صراحت به مردم اعلام کنند و مردم ایران صداقت مسئولان را دوست دارند و با کم و کاستی‌ها کنار می‌آیند.

دبیرکل جبهه‌رهپویان انقلاب اسلامی درباره بودجه سال ۹۴ دولت گفت:  دولت در افزایش بودجه نهاد ریاست جمهوری و نیز افزایش بودجه موسسه حضرت امام نشان داد که بیشتر تمایلات سیاسی خویش را در نگارش بودجه مد نظر قرار داد.

این مسئول در پاسخ این سئوال که آیا این بودجه به تصویب نمایندگان می‎‌رسد، گفت: مجلس موارد بودجه‌ای را بررسی می‌کند و باید دید نمایندگان مجلس چه نظری درباره بودجه دارند.

زاکانی درباره ترکیب آینده مجلس گفت: اصلاح طلبان تلاش دارند که با ایجاد تفرقه در بین اصول گرایان بخش اعظمی از ترکیب مجلس را در اختیار بگیرند.

وی اضافه کرد: اصلاح طلبان برای رسیدن به مقصود خود در انتخابات مجلس به منافع ملی نیز توجهی ندارند و همه هم و غم خویش را برای به دست آوردن کرسی مجلس گذاشتند و حتی معتقد هستند که ماندگاری روحانی در برکرسی ریاست جمهوری به ترکیب آینده مجلس بستگی دارد./ع

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴