رئیس کانون مداحان شهرستان سوادکوه مطرح کرد

حماسه 9دی حاصل روشن بینی مردم در حوادث تلخ 88

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۷۸۲۰۴
رئیس کانون مداحان شهرستان سوادکوه اظهار داشت: روشن بینی مردم در حوادث تلخ 88 موجب گردید موضع گیری صریح در مقابل اهانت به امام حسین(ع) انجام گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مهدی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در قضیه 9 دی سال 88 یک نکته اساسی است و آن بر می گردد به هویت و ماهیت انقلاب، یعنی همان روحی که بر اصل انقلاب حاکم بود و موجب آن حضور عظیم بی نظیر و تاریخی در سال 57 شد، همان روح در ماجرای 9 دی 88 نشان داده شد، اتفاقات تلخ روز عاشورا سبب پایبندی بیشتر مردم نسبت به مسائل دینی و ارزشهای معنوی شد.

وی ادامه داد: در قضیه 9دی هم پای امام حسین(ع) و هم پای عاشورا در میان بود و  مقام معظم رهبری فرمودند:« اگر آن حرکات سخیف و در واقع گریه آور از سوی گروههای ایضا سخیف در عاشورا پیش نمی آمد این حرکت عظیم و این تحرک عمومی مردم معلوم نبود به این شکل بوجود بیاید، اینجا هم پای عاشورا در میان بود».

رئیس کانون مداحان شهرستان سوادکوه در پایان تصریح کرد: روشن بینی مردم در حوادث تلخ 88 موجب گردید موضع گیری صریح در مقابل اهانت به امام حسین(ع) انجام گیرد و نقش مداحان و ستایشگران اهل بیت در خلق این حماسه ملی و انقلابی قابل لمس بوده است./ع

منبع : سوادکوه آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴