تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۷۸۱۹۶
فرمانده سپاه سوادکوه گفت: 9دی تجلی حضور آگاهانه و به هنگام و با بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،سرهنگ پاسدار مهرداد بابایی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص حماسه 9دی اظهار داشت: 9دی تجلی حضور آگاهانه و به هنگام و با بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی بود که چون سیلی عظیم و خروشان همه نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را با خود برد و نقش برآب کرد و به حافظه تاریخ سپرد .

وی ادامه داد: مردم مومن و متدین ما با بهره گیری از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دفاع از آرمانهای بلند حضرت امام (ره)، شهدا، اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه به خیابانها ریختن و شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند سر دادند.

فرمانده سپاه سوادکوه تاکید کرد: مردم ولایت مدار و انقلابی ما همواره پشتوانه بزرگ و ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی هستند و در مقاطع مختلف و حساس آن را ثابت کردند و انقلاب اسلامی را از آسیبهای گوناگون بیمه کردند، نمونه بارز آن جنگ 8 ساله بود که بسیج مردمی در کنار سایر نیروهای مسلح توانست بر استکبار جهانی فائق آید و پیروز شد.

بابایی با اشاره به اقدامات دشمنان جهت ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمنان ما ثابت کردند که جهت براندازی نظام دست به هر اقدامی می زنند و با استفاده از ظرفیت عظیم رسانه ای که در اختیار دارند به جنگ با نظام جمهوری اسلامی پرداخته و با انتشار اخبار و رویدادهای نادرست سعی می کنند تا بر افکار عمومی تاثیر گذاشته و مردم را از نظام دلسرد نمایند.

وی در پایان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در خصوص حماسه 9دی افزود: بر همین اساس بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند:«مردم ما در این روز بر مبنای وظیفه دینی خود عمل کردند و به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه گران مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند و حماسه بزرگ و ماندگار 9دی را خلق کردند»./ع

منبع : سوادکوه آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما