تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۷۸۱۹۱
از همان روزهای اول پیروزی انقلاب دشمن زخم خورده شروع به مقابله با این انقلاب کرد و هرچه در توان داشت برای به شکست کشیدن انقلاب و یا کند کردن حرکت آن به‌کار گرفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،از آنجایی که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت مسلمان ایران به رهبری امام عظیم الشأن بزرگ‌ترین ضربه تاریخی به منافع استکبار جهانی وارد کرد، از همان روزهای اول پیروزی دشمن زخم خورده شروع به مقابله با این انقلاب کرد و هرچه در توان داشت برای به شکست کشیدن انقلاب و یا کند کردن حرکت آن به‌کار گرفت، از توطئه منافقین و گروهک های مزدور گرفته تا تحمیل هشت سال جنگ نابرابر بر ملت شریف ایران اسلامی.

اگر بخواهیم همه مشکلات و توطئه های بوجود آمده از سوی دشمنان را شماره کنیم یقیناً مثنوی هفتاد من کاغذ شود ولی برای روشن شدن افکار به بعضی از مهم‌ترین آنها اشاره می کنیم.

الف) اولین مشکل بزرگ در مقابل انقلاب اسلامی جریان نفاق و گروهک های مزدوری بود که حتی حاضر شدن مقابله مسلحانه داشته باشد که به فضل الهی با هوشیاری امام بزرگوار و اطاعت امت امام این توطئه اگر چه برای ما هزینه های فراوانی داشت اما آگاهی و بصیرت مردم شریف را بالا برد.

ب) دومین توطئه مهم که دشمن برای ملت مسلمان ایران برنامه ریزی کرده بود تحمیل هشت ساله جنگ عراق بر علیه ایران اسلامی بود که همه قدرتها آن‌روز چه شرقش و چه غربش با همه توان صدام پلید را کمک می‌کردند که بتواند ملت ما را به زانو درآورد اما لطف الهی و عنایت امامان معصوم علیه السلام این توطئه را نیز خنثی کرد، اگر چه هزاران شهید بزرگوار و خرابی های بسیار بر جای گذاشت و امروز دوره دفاع مقدس برای ملت ها یک دوره پر افتخار به حساب می آید.

ج) یکی از توطئه های بسیار مهم که دشمن سالها برای آن سرمایه گذاری کرد و افرادی در لباس دولت و حامی انقلاب در درون پرورش تا به نخست وزیری و ریاست مجلس آنها را رساند که این توطئه می‌توانست به براندازی نظام بی‌انجامد مسئله فتنه و فتنه گران در سال 88 بود که بعد از انتخابات شکوهمند دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد.

متاسفانه در این جریان عدّه ای که خود را وابسته به خط امام معرفی می‌کردند، اصل فتنه با دیکته دشمنان کینه توز مثل آمریکا و انگلیس و رژیم جعلی صهیونیست بوجود آورده اند و بعضی ها با دفاع از آنها و یا سکوت در مقابل فتنه و فتنه گران آب به آسیاب دشمن ریختن و از احساسات پاک عده ای از مردم سوء استفاده کردند.

با اینکه مکرر در مکرر رهبر بزرگوار انقلاب خلف صالح امام خمینی نعمت بزرگوار خداوند به ملت مسلمان، امام خامنه ای آنها را دعوت به اطاعت از قانون کرد و گفت قانون را فصل الخطاب قرار دهید، اما آنها هیچ‌وقت به توصیه رهبر بزرگوار توجه نکردند و فقط گوش به‌ فرمان اربابان خود یعنی آمریکا و انگلیس بودند و با کمال تأسف کار به جائی رسید که به مقدس ترین مقدسات این کشور و این مردم یعنی امام بزرگوار، قانون اساسی، ولایت فقیه و حتی بالاتر از همه به امام حسین(ع) هم اهانت کردند و تا به امروز هم متنبه نشدند.

اگر چه ملت ما با بصیرت و آگاهی مثال زدنی در نهم دی ماه 88 در سراسر کشور یک تو دهنی محکمی هم به فتنه گران و حامیان در داخل زدند و هم به اربابان آنها و لذا نهم دی‌ماه در تقویم انقلاب به‌عنوان روز بصیرت نام‌گذاری شد، چون مردم شعور و بصیرت خود را بکار گرفتن و این روز را برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار و جاودانه خواهد ماند با ورق زدن تاریخ فتنه و فتنه گران می‌شود درس‌های زیر را از آن آموخت:

1- عیان شدن چهره کسانی که مدعی پیروی از خط امام بودن اما با کجروی و فاصله گرفتن از هدایت های ولی فقیه بزرگ‌ترین ضربه را به انقلاب وارد کردند.

2 - تاریخ همیشه تکرار می‌شود، اگر در صدر اسلام بخوانیم که کسانی در رکاب پیغمبر در جهاد با دشمن شمشیر زدند اما در امتحان‌های بعد از پیامبر رفوزه شدند امروز هم می بینیم کسانی همراه امام بودند اما به‌قول رهبر بزرگوار در جریان فتنه خیلی از خواص که مردم هم آنها را می شناسند رفوزه شدند.

3- امام بزرگوار فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد، در نهم دی ماه سال 88 این فرمایش امام مصداق عینی پیدا کرد.

4- اینکه امام خمینی می‌فرماید ملت ما از مردم عصر رسول الله بهترند، واقعاً ثابت شد و مردم در نهم دیماه 88 ثابت کردند که هیچ‌گاه از اسلام و آرمان‌های انقلاب و اطاعت از رهبری غافل نخواهند شد و در هر زمان نیاز باشد تا پای جان در حمایت رهبر الهی و انقلاب الهی حمایت خواهند کرد.

5- بعضی ها می خواهند فتنه گران را تطهیر کنند و حتی از فتنه گران حمایت کنند و بعضی آنها را به حربن یزید ریاحی تشبیه می کنند بیانگر کج فهمی آنها و یا نداشتن درک درست از انقلاب و خط امام است و شاید هم دنبال چیز دیگرند.

6 - دشمنان خارجی و داخلی انقلاب بدانند که این نقلاب و این کشور همیشه پشتوانه لطف الهی و حمایت بی‌دریغ مردم را به‌همراه خواهد داشت و هیچ‌گاه نمی توانند با این توطئه ها نور اسلام و انقلاب و ولایت فقیه را خاموش کنند./ع

منبع : میانخبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴