تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۷۷۴۲
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه گفت: سه کارآموز فنی و حرفه‌ای سوادکوه به المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای کشور راه یافتند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ ،هوشنگ علیزاده ظهر امروز در جلسه ارزیابی فعالیت نمایندگان سوادکوه در المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای مازندران، گفت: کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه در مرحله استانی سیزدهمین دوره المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای فعال و قابل قبول ظاهر شدند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای، افزود: المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای با هدف رقابت سالم بین جوانان در زمینه مهارت فنی و حرفه‌ای و کشف استعدادهای برتر برگزار می‌شود.
وی با بیان این که المپیاد مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند به اشتغال‌زایی کارآموزان نیز کمک کند، خاطر نشان کرد: شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای ارتقاء مهارت‌های حرفه‌ای تا سطح مهارت‌های جهانی نیز از دیگر اهداف برگزاری المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای است.
علیزاده به برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از بازی‌ها در اوایل خرداد سال‌جاری اشاره کرد و گفت: 37 نفر از جوانان دختر و پسر زیر 20 سال در 10 حرفه مهارتی به رقابت پرداختند که 10 نفر موفق به حضور در المپیاد استانی شدند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه، افزود: طراحی صفحات وب، تاسیسات الکتریکی ـ الکترونیک،  فناوری اتومبیل، خیاطی (فناوری مد)، فناوری اطلاعات( راهکارهای نرم افزار) و چهار نفر در حرفه‌های مکاترونیک (تیمی دو نفره) و رباتیک ( تیمی دو نفره) برای شرکت در مرحله رقابت استانی انتخاب و معرفی شدند.
وی از موفقیت سه کارآموز سوادکوهی در مسابقات استانی خبر داد و افزود: سهم شهرستان سوادکوه دو مقام اول توسط آرمین رحمانی در حرفه الکترونیک و سهیل حسنی خرمندیچالی و محمد حمیدی در حرفه مکاترونیک و مقام دوم توسط عباس خسروی خرجی در حرفه فناوری اتومبیل به دست آمده است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه از برگزاری رقابت کشوری المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای با حضور منتخبان استان‌های کشور در نیمه دوم شهریور خبر داد./فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما