کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پی راکد ماندن پروژه آزادراه تهران - شمال

گلایه یک نماینده مجلس از استاندار مازندران

19 آذر 1393 ساعت 19:07

نماینده مجلس گفت: استاندار مازندران تاکنون هیچ حرکت جدی در مورد بهبود وضعیت آزادراه انجام نداده است و من بابت این مسئله از ایشان بسیار گله‌مند هستم.


قاسم احمدی لاشکی، امروز در گفت‌گو با خبرنگار بلاغ در چالوس، اظهار داشت: رانش ناگهانی که چند روز پیش در قطعه چهارم آزادراه تهران-شمال به وقوع پیوست، می‌توانست تلفات انسانی داشته باشد که خوشبختانه این گونه نشد، اما این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد و با شرایط موجود، مطمئناً آخرین بار هم نخواهد بود.

وی با بیان اینکه باید دید استاندار مازندران در مورد آزادراه چه کرده‌اند و چه مکاتباتی با وزارت راه انجام داده‌اند، افزود: ما انتظار داریم آقای ربیع فلاح در این مورد پیگیری‌های بیشتری انجام دهد، استاندار مازندران تاکنون هیچ حرکت جدی در مورد بهبود وضعیت آزادراه انجام نداده است و من بابت این مسئله از ایشان بسیار گله‌مند هستم.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازدید وزیر راه و معاون اول رئیس جمهور از آزادراه، خاطرنشان کرد: در جلساتی که تاکنون با معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس بنیاد مستضعفان و سایر مسئولان مربوطه داشتیم، به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم اما اجرای کار و پیگیری انجام مصوبات این جلسات برعهده استاندار است.

این نماینده گفت: در این جلسات قرار شد مشکل قطعه چهارم آزادراه تا پایان امسال به طور کامل برطرف و در آستانه سال جدید بازگشایی شود، البته زمان زیادی نیز تا پایان سال باقی نمانده است.

وی در پایان بیان داشت: این آزادراه نه تنها متعلق به غرب مازندران، بلکه تمام مردم استان است و امیدواریم هرچه زودتر مشکل آن حل شود.


کد مطلب: 74509

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/74509/گلایه-یک-نماینده-مجلس-استاندار-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com