تاریخ انتشارجمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۷۴۲۱
بی مهری و کم لطفی مخابرات نکا صرفا در حوزه قطعی و کندی اینترنت نبوده بلکه در بسیاری از نقاط روستایی و کوهستانی این شهرستان مردم از خدمات تلفن ثابت و همراه برخوردار نیستند و ارتباطات آنان با مشکل مواجه شده است.
۰
plusresetminus
نصب فیبرنوری، دلیل قطع چند روز اینترنت در شرق مازندران
بلاغ - تعدادی از شهروندان نکایی که مشترک خدمات اینترنت از شرکت مخابرات و برخی از شرکت های عرضه کننده اینترنت در این شهرستان بوده در تماس های تلفنی با خبرنگار مهر از این روند کندی و قطعی مکرر اینترنت در شهر علمی صنعتی نکا گلایه کردند.
یک مشترک اینترنت در خیابان علمیه نکا با اشاره به اینکه روزانه 7 الی 10 ساعت با اینترنت کار می کند و قطعی و کندی اینترنت در روزهای اخیر، زندگی او را مختل کرده است، اظهار داشت: متاسفانه شرکت های ارائه دهنده اینترنت مخابرات را مقصر موضوع دانسته و مخابرات هم وعده های بی مورد و غیرقابل اجرا می دهد.
این فعال مطبوعاتی با بیان اینکه مسئولان مخابرات در پی تماس های مکرر او و برخی دیگر از مشترکان خیابان علمیه نکا قول رفع این مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن داده اند، افزود: متاسفانه با گذشت چهار روز هنوز اینترنت در بسیاری از نقاط شهری و صنعتی نکا قطع است.
وی با اعلام اینکه مسئولان مخابرات نکا، نصب فیبرنوری را از دلایل قطعی و کندی اینترنت بیان می کنند، افزود: اظهارات این مسئولان با مدیران شرکت های ارائه دهنده اینترنت که می گویند سرعت اینترنت از سوی مخابرات در روزهای اخیر کاهش یافته تناقض دارد.
مدیر یکی از واحدهای صنعتی شهرستان نکا نیز با انتقاد از بی توجهی مخابرات نکا به خواسته های شهروندان، اظهار داشت: واحد صنعتی بنده از واحدهایی بوده که کلیه امورات اداری، حمل و نقلی و تجاری را به صورت شبکه انجام می دهد که متاسفانه این قطعی چند روزه اینترنت در نکا، بازار ما را در فصل کسادی اقتصاد، آجر کرده است.
وی بیان داشت: بی مهری و کم لطفی مخابرات نکا صرفا در حوزه قطعی و کندی اینترنت نبوده بلکه در بسیاری از نقاط روستایی و کوهستانی این شهرستان مردم از خدمات تلفن ثابت و همراه برخوردار نیستند و ارتباطات آنان با مشکل مواجه شده است.
امید است، مسئولان شرکت مخابرات مازندران با نظارت بیشتر به فعالیت مدیریت مخابرات شهرستانهای شرقی استان خصوصا نکا، مردم را از این بی سرو سامانی و اتلاف وقت درآورند./مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷