تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۷۳۱۰۷
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: من خودم خدای حاشیه هستم اما از اتفاقاتی که می‌افتد تعجب می‌کنم.
۰
plusresetminus
بلاغ- حنیف عمران‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل راه‌آهن در مورد این بازی و شعار هواداران علیه تیم اظهار داشت: به نظر من این شعارها خط‌دهی شده است. مگر می‌شود تیمی یک بازی را ببرد و علیه آن شعار دهند؟ امروز کلا 500 نفر به ورزشگاه آمده بودند و قطعا بین آنها هواداران واقعی هم حضور داشتند که آنها علیه تیم شعار نمی‌دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا واقعا ملی‌پوشان استقلال در بازی کم‌کاری می‌کنند یا خیر، تصریح کرد: به امام حسین قسم کسی کم‌کاری نمی‌کند، مگر می‌شود پیراهن استقلال را بپوشیم و کم‌کاری کنیم؟

مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: مردم محسن فروزان را به خاطر توپ‌هایی که می‌گیرد تشویق می‌کنند و هیچ موضوع خاص دیگری وجود ندارد. برخی مواقع صادقی هم توپ‌ها را به حالت نمایشی دفع می‌کند که وی را هم تشویق می‌کنند. بحث درگیری اصلا مطرح نبود برای مثال من در دربی با صادقی بحث کردم ولی چرا کسی به آن نپرداخت.

عمران‌زاده اظهار داشت: تیم از داخل حاشیه‌ای ندارد و تمام حاشیه‌ها از بیرون به وجود می‌آید. من نمی‌دانم مقصرش کیست اگر می‌توانید مقصرش را پیدا کرده و به من هم نشان دهید، من خودم خدای حاشیه هستم اما از اتفاقاتی که می‌افتد تعجب می‌کنم.

وی گفت: در بازی مقابل ذوب‌آهن کمی احساس درد می‌کردم. بین دو نیمه بازی امروز هم گفتم که مصدوم هستم و امیرخان تصمیم گرفت تعویضم کند. قلعه‌نویی بازی امروز را در رختکن و از تلویزیون تماشا کرد و فکر می‌کنم توانست بازی را بهتر آنالیز کند.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چرا بازیکنان استقلال در نیم‌فصل از این تیم جدا می‌شوند، گفت: هر کسی که می‌رود حتما مشکل دارد. امیدوارم کسی از استقلال جدا نشود و بتوانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم تا شرایطمان بهتر شود.

وی افزود: از هیأت مدیره هم تشکر می‌کنم چرا که بعد از چند سال روی یک اصول مشخص پول می‌دهند. شاید آندو و قاضی و ... کمی عقب باشند اما در مجموع پول‌ها روی یک اصول خاصی پرداخت می‌شود. خدا را شکر من مشکلی از نظر پرداخت‌ها ندارم./آ
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷