تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۶۷۰۲۱
دومین همـایش فرهنگـی- هنـری کانون اشکوریهای شهرستان نوشهر با استقبال پرشور اشکوری های نوشهر در سالن اجتماعات شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.
۱
plusresetminus
بلاغ-در این جشنواره فرماندار نوشهر با اشاره به لهجه ها و گویش های مختلف موجود در شهرستان نوشهر گفت: مردم نوشهر با وجود قومیت های گوناگون در کمال تعامل و همکاری با یک هدف مشترک در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان در تلاش هستند.
وی با تبریک عید سعید غدیر خم تصریح کرد: متمسکین به ولایت حضرت علی(ع) باید خصوصیات و رفتار آن حضرت را همواره مدنظر داشته باشند.
محمدعلی قمی اویلی پیروی از امیرالمومنین علی (ع) را افتخاری برای شیعیان دانست و خاطرنشان کرد: اصل حفظ اسلام جزء اصول خدشه ناپذیر کسانی است که در همه کارها به آن حضرت تاسی می جویند که امروزه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از واجبات است.
وی اصل حفظ ارزش های اسلامی و باورهای دینی، اصل توسل و تمکین به قانون و اصل اجرای عدالت را از اصول متمسکین به ولایت حضرت علی(ع) برشمرد و اظهار کرد: آن حضرت هم در ۲۵سال از دوران گوشه نشینی اش و هم در دوران حکومتش همواره بدین اصول پایبند بود.
قمی در ادامه با اشاره به استقبال خوب مردم نوشهر از این جشنواره، افزود: باید ظرفیت های کانون اشکوری ها در جهت توسعه شهرستان شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد تا در حوزه های اقتصادی، امنیتی و فرهنگی از آن استفاده کرد.
منطقه اشکورات در امتداد سلسله کوه های البرز قرار دارد و از جنوبی ترین نقطه شهرستان رودسر آغاز تا جنوبی ترین نقطه شهرستان رامسر ادامه دارد و محدوده آن از جنوب به قزوین از مغرب به املش و رودبار الموت و از شرق به بخش کوهستانی شهرستان رامسر- تنکابن و از شمال به دامنه های کوهستانی رحیم آباد و رامسر متصل است.
فندق۲۰۱۲۰۱۰۵_۱۰۰۳۴۳ [640x480]۲۰۱۲۰۱۰۵_۱۰۰۳۵۰ [640x480]۲۰۱۲۰۱۰۵_۱۰۱۳۳۱ [640x480]۲۰۱۲۰۱۰۵_۱۰۱۴۱۳ [640x480]۲۰۱۲۰۱۰۵_۱۰۱۵۲۳ [640x480]۲۰۱۲۰۱۰۵_۱۰۱۸۴۳ [640x480]۲۰۱۲۰۱۰۵_۱۰۱۹۵۴ [640x480]

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴