تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۶۶۵۲۸
۰
plusresetminus
تأخیر اورژانس سبب مرگ دلخراش جوان تنکابنی شد!
به گزارش بلاغ به نقل از تنکابن 24، محمد یونسیان ساکن روستای زنگیشامحله که در یک واحد آپارتمانی واقع در کریم آباد تنکابن مشغول فعالیت بود، بر اثر ضعف و سرگیجه تعادل خود را از دست داده که این امر به سقوط وی از طبقه سوم و برخورد با میله گردهای اطراف ساختمان منجر شد.
برخی از کارگران و شاهدان عینی، چگونگی وقوع حادثه را چنین بیان کردند: محمد یونسیان در حین کار در یک واحد آپارتمانی بر اثر سرگیجه و از دست دادن تعادل از طبقه سوم ساختمان سقوط و با میله گردهایی که به صورت عمودی بر روی زمین قرار داشت، برخورد کرد.
رعب و وحشت ناشی از سقوط و فرو رفتن تعدادی میله گرد در بدن  مرحوم محمد یونسیان، مانع از نزدیکی کارگران و انجام هر اقدامی جهت خارج کردن میله گرد و کمک به وی شد.
افراد حاضر در محل حادثه ضمن اعلام نارضایتی از سهل انگاری اورژانس 115 و عدم توجه به تماس ها بیان داشتند: با مشاهده این صحنه دلخراش چندین بار با اورژانس بیمارستان شهید رجایی تنکابن تماس گرفته و هر بار نیز ضمن تشریح شدت جراحات وارده، عاجزانه خواستار سرعت بخشیدن نسبت به فرستادن آمبولانس به محل شدیم لیکن هیچ اقدامی صورت نگرفت.
یکی از همکاران این کارگر گفت: دکتر بهشاد کامفر از پزشکان متخصص شهرستان و از همسایگان ساختمان مذکور با مشاهده صحنه خود را به بالای سر مرحوم رساند و ضمن تماس تلفنی و معرفی خود، حضور سریع آمبولانس و انتقال مصدوم به بیمارستان را خواستار شد که متأسفانه این درخواست پزشک متخصص نیز با بی اعتنایی پرسنل اورژانس مواجه شد.
با گذشت نزدیک به بیست دقیقه از وقوع حادثه، کارگرانی که از نزدیک شاهد صحنه دلخراش دست و پا زدن متوفی بودند، طاقت نیاورده و با استفاده از یک دستگاه برش فلزات!! و قطع کردن میله گردهای درون بدن فرد مصدوم! وی را با یک دستگاه خودروی پراید و در حالی که میله گردها از دو سوی بدن وی خارج شده بود، به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل کردند.
با انتقال فرد مصدوم به اورژانس بیمارستان شهید رجایی و در پی عدم مشاهده هر گونه علائم حیاتی در وی، یک تیم پژشکی متشکل از دانشجویان رشته پرستاری و پزشکی(انترم) و یک پزشک عمومی، مراحل احیا و بازگرداندن را آغاز کردند که متأسفانه تلاش بیست دقیقه ای کادر پزشکی اورژانس مفید واقع نشد و کارگر جوان تنکابنی جان خود را از دست داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴