تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۶۳۹۳۴
سیاسی درباره انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش، تصریح کرد: خیلی خوشحالم که کریمی این فرصت را پیدا کرد تا در سطح بالا و در کنار کی‌روش کارش را در مربیگری آغاز کند. همه می‌دانند کریمی متعلق به خانواده پرسپولیس است و درهای تیم پرسپولیس همیشه به روی او باز است.
۰
plusresetminus
بلاغ-  رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید تیم فوتبال این باشگاه ضعف‌های غیر قابل انکاری دارد که کادر فنی در صدد رفع آن است. سیاسی همچنین می‌گوید برخورد دایی بعد از برکناری "بزرگوارانه و با مناعت طبع" بوده و این نشان از نجابت اوست.

حمیدرضا سیاسی درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر استقلال صنعتی خوزستان، اظهار کرد: ان شاءالله بتوانیم به این بردها ادامه بدهیم. ما در تلاش هستیم تا نقاط ضعفمان را هر هفته پوشش بدهیم. به هواداران هم قول می‌دهیم که تمام تلاشمان را برای موفقیت به کار ببریم. گل ناشیانه‌ای خوردیم
وی ادامه داد: در بازی با استقلال صنعتی گل ناشیانه‌ای خوردیم که باعث شد تا بازیکنان از نظر روحی یک مقدار تحت تاثیر قرار بگیرند ولی خدا را شکر بازیکنان ما خودشان را پیدا کرده و در همان نیمه اول کار را تمام کردند.
یک مهاجم و یک دفاع چپ جذب می‌کنیم
رئیس هیات مدیره باشگاه، خاطرنشان کرد: نتیجه بازی برابر استقلال امیدوار کننده بود. تیم ما ضعف‌های غیر قابل انکاری دارد که در تلاش هستیم آنها را برطرف کنیم. ما در صدد هستیم تا با جذب یک مهاجم و یک مدافع چپ خوب، تیم را تقویت کنیم. ان شاءالله ضعف‌ها برای نیم فصل برطرف خواهد شد.
سیاسی با تاکید بر اینکه مهاجم مد نظر باشگاه، قطعا خارجی خواهد بود، گفت: چون ما بیشتر از سه بازیکن خارجی نمی‌توانیم جذب کنیم، ترجیح می‌دهیم در خط حمله یک خارجی بگیریم. از سوی دیگر محدودیت‌هایی مثل سقف هزینه داریم. به همین دلیل برای جذب مدافع چپ به این فکر می‌کنیم که شاید از یک تیم دیگر قرض بگیریم. در هر صورت سرمربی ما دارد رزومه چند بازیکن را بررسی می‌کند تا بعد از تصمیم نهایی، برای جذب بازیکنانی که می‌خواهد اقدام کنیم.
ویسی نظرش را گفته است
وی در خصوص اینکه عبدالله ویسی سرمربی استقلال بعد از بازی گفته بود "داور کارمند وزارت ورزش بوده و می‌خواست تیم وزارت را از بحران خارج کند"، گفت: این نظر ایشان است ولی واقعیت نیست. همه، بازی را دیدند. خطای روی محمد نوری هم که پنالتی بود که شکی در آن نیست. گلی که آنها زدند روی اشتباه فاحش دروازه‌بان ما بود.
از شکست استقلال خوشحال نمی‌شوم
رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره شکست استقلال و توقف دیگر تیم‌های بالای جدول که به سود پرسپولیس بوده است، به خبرنگار مهر گفت: من از شکست استقلال خوشحال نمی‌شوم. من بیشتر از پیروزی پرسپولیس خوشحالم. به هر حال یک زمانی بازی‌ها سخت‌تر است و یک زمانی ساده‌تر که حالا بازی‌های سخت به دیگر تیم‌های بالای جدول رسیده است.
برای کریمی خوشحالم
سیاسی همچنین درباره انتخاب علی کریمی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش، تصریح کرد: خیلی خوشحالم که کریمی این فرصت را پیدا کرد تا در سطح بالا و در کنار کی‌روش کارش را در مربیگری آغاز کند. همه می‌دانند کریمی متعلق به خانواده پرسپولیس است و درهای تیم پرسپولیس همیشه به روی او باز است.
معرفی قوی‌ترین گزینه مدیرعاملی پرسپولیس
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، در بخش دیگری از گفتگویش با خبرنگار مهر درباره انتخاب مدیرعامل باشگاه هم گفت: ما روز دوشنبه این هفته یک جلسه برگزار می‌کنیم. اگر بتوانیم به نتیجه برسیم، مدیرعامل معرفی خواهد شد.
وی افزود: قوی‌ترین گزینه مدیرعاملی که روی میز پرسپولیس وجود دارد، بهروز منتقمی است. حالا باید دید نظر دیگر اعضای هیات مدیره چیست. در حال حاضر منتقمی اصلی ترین گزینه مدیرعاملی است.
منتقمی گزینه قابل اعتنایی است
سیاسی در پاسخ به این سئوال که "چقدر احتمال دارد منتقمی مدیرعامل باشگاه نشود"؟ اظهار کرد: سئوالات سختی می‌پرسید! تا الان که باشگاه با سرپرستی منتقمی به مشکل نخورده است و جای نگرانی وجود ندارد. احتمال را نمی‌توانم بگویم ولی منتقمی گزینه قابل اعتنا و قابل توجهی است. با توجه به سوابق و آشنایی منتقمی به باشگاه، ایشان گزینه قابل توجهی است. حالا همه اعضا عقاید خودشان را دارند. تقریبا همه روی سرپرستی منتقمی متفق القول بودند. حالا اینکه آنها روی مدیرعاملی منتقمی هم به اجماع برسند را نمی‌دانم.
دایی در این مدت ادعایی نداشت و با مناعت طبع برخورد کرد
رئیس هیات مدیره پرسپولیس همچنین درباره تسویه حساب باشگاه با علی دایی، گفت: فکر می‌کنم امروز با دایی تماس بگیریم تا ببینم چه زمانی می‌توانیم جلسه برگزار کنیم. تماس با دایی و تسویه حساب با وی در برنامه این هفته ما گنجانده شده است. با این حال درباره دایی باید بگویم آنقدر که مطبوعات و رسانه‌ها بُعد مالی این قضیه را پر رنگ کردند، من چنین چیزی ندیدم. دایی واقعا در این مدت ادعایی نداشت.
سیاسی تصریح کرد: دایی در این مدت با ما با مناعت طبع برخورد کرد. باید از او تشکر کنم. آنچه که درباره دایی نسبت به مادی بودن وی می‌گفتند را من ندیدم. دایی بزرگواری خود را در همان برنامه نود نشان داد که مودبانه صحبت کرد. اینها نشان دهنده بزرگی آدم‌هاست. من در این چند وقت جز نجابت از دایی ندیدم.
رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پایان گفت: بزرگواری دایی در فوتبال ما غیر قابل انکار است و ما هم تلاش می‎‌کنیم به بهترین نحو با وی تسویه حساب کنیم./آ 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷