تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۶۳۸۳۵
روسیه رئیس فراکسیون حزب سبز آلمان در پارلمان اروپا که قصد سفر به روسیه را داشت در فرودگاه مسکو متوقف کرده و اجازه ورود وی به روسیه را نداد.
۰
plusresetminus
بلاغ-به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، روسیه به "ربکا هارمس" رئیس فراکسیون حزب سبز آلمان در پارلمان اروپا که قصد سفر به روسیه را داشت با وجود اینکه پاسپورت دیپلماتیک داشت اجازه ورود به کشورش را نداد.
   بر اساس اطلاعات ارائه شده از دفتر این سیاستمدار در بروکسل، وی زمانی که به فرودگاه مسکو وارد شد از طرف روسیه متوقف شده و اجازه ورود به این کشور به وی داده نشد.   بعد از سه ساعت انتظار بالاخره به وی گفته شد که وی یک شخصیت نامطلوب محسوب شده و ورود وی به روسیه جرم محسوب می شود. مدت کوتاهی بعد از آن از "ربکا هارمس" درخواست شد که با پرواز بعدی به بروکسل برگردد.   "ربکار هارمس" در خصوص بررسی پرونده یک خلبان اوکراینی به نام "نادیا ساوچنکو" که متهم به جاسوسی شده بود به روسیه سفر کرده بود. وی سفر خود به روسیه را در توییتر اعلام کرده بود. دلیل اینکه روسیه به "ربکا هارمس" اجازه ورود به این کشور را نداد هنوز مشخص نشده است.    دفتر این سیاستمدار بلند پایه حزب سبز آلمان احتمال می دهد که وی قربانی تحریم های روسیه شده باشد.   وزارت امور خارجه آلمان به گفته یک سخنگوی این وزارتخانه این اقدام روسیه را شدیدا محکوم کرده و آن را غیر قابل قبول دانست. وزارت امور خارجه و سفارت آلمان در مسکو سریعا اعتراض خود را به روسیه اعلام کردند./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲