تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۶۳۷۹۱
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: قرار نیست تا پایان امسال حذف 10 میلیون یارانه‌بگیر پردرآمد کشور را از لیست خارج کنیم و یارانه‌ای به آنها اختصاص ندهیم.
۰
plusresetminus
بلاغ- محمدباقر نوبخت اظهار کرد: ما هیچ جا اعلام نکردیم که می‌خواهیم یارانه مردم را قطع کنیم اما تلاشمان بر این است تا براساس مصوبه مجلس در بودجه سال آینده مجلس برنامه‌ریزی‌ها به سمتی حرکت کند تا افراد پردرآمد جامعه به تدریج از دریافت یارانه معاف شوند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت درآمدی دولت رو به بهبود است، به طوری که ما در یک ماه اخیر توانسته‌ایم بخش عظیمی از درآمدهای کشور را به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در استان‌های کشور اختصاص دهیم که این موضوع همچنان هدف‌ اصلی ماست.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: برای استان اردبیل نیز تلاش می‌کنیم تا 100 درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور را ظرف دو ماه آینده اختصاص دهیم تا همه پروژه‌هایی که به مردم وعده داده شده تکمیل و زمینه بهره‌برداری آن فراهم آید.
نوبخت افزود: ما روی وعده‌هایی که دادیم و قول‌هایی که در سفرهای مختلف رئیس جمهور به اهالی شهرهای مختلف داده شده، هستیم و سعی و تلاشمان بر این است تا بدون کم و کاستی این تأمین منابع انجام شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴