حجت الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری با گله‌مندی از عدم مدیریت تابلوهای تبلیغاتی حاشیه آزادراه تهران ـ شمال گفت: در صورتی‌که تابلوهای تبلیغاتی این مسیر به برنامه‌های فرهنگی اختصاص نیابد با آن برخورد جدی می‌کنیم.
۰
plusresetminus
انتقاد شدید امام‌جمعه چالوس نسبت به تابلوهای تبلیغاتی آزادراه تهران ـ شمال
به گزارش بلاغ، محمدمهدی راشدی‌نوری، پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس اظهار داشت: دستگاه فرهنگی تنها اداره‌ای است که به آن توجه نمی‌شود و اعتباری نیز برای آن در نظر گرفته نمی‌شود بنابراین برای رفع این کمبود باید بودجه مراکز فرهنگی تقویت شود تا بتوان کارهای فرهنگی شایسته‌ای انجام داد.
وی با گله‌مندی از عدم مدیریت تابلوهای تبلیغاتی حاشیه آزادراه تهران شمال بیان داشت: در صورتی‌که تابلوهای تبلیغاتی مسیر آزادراه به برنامه‌های فرهنگی اختصاص نیابد ما ساکت نمی‌نشینیم و با آن برخورد جدی می‌کنیم.
راشدی‌نوری خاطر‌نشان کرد: از آنجایی‌که انسان‌ها به‌طور طبیعی سرشار از عاطفه و احساس هستند بنابراین در برابر نیکی‌های دیگران نیز پاسخ مثبت نشان می‌دهند.
امام‌جمعه شهرستان چالوس خاطر‌نشان کرد: حفظ شأن و جایگاه مردم، ایجاد شغل، افزایش سرانه درآمد افراد، ایجاد امکانات و وسایل آرامش و رفاه، دقت در شایستگی‌ها و لیاقت‌های افراد در عزل و نصب‌ها، ایجاد وسایل ازدواج آسان و رعایت برابری و رفع تبعیض از مواردی است که زمینه‌های احسان از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی به سوی مردم محسوب می‌شود.
وی افزود: با توجه به این‌که رفاه و امنیت مهم‌ترین اصول در هر حکومتی است بنابراین باید از سوی مسئولان دستگاه‌های حکومتی جدی گرفته شود تا مردم نیز از آنها حمایت کنند و در نتیجه هیچ خطری جامعه را تهدید نمی‌کند.
راشدی‌نوری با تاکید بر ایجاد خوش‌بینی نسبت به مسئولان خاطرنشان کرد: مسئولان باید در مسایلی مانند گرانی و تورم به داد مردم برسند.
وی با نارضایتی از برخورد برخی از دستگاه‌ها نسبت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران عنوان داشت: از آنجایی‌ که انقلاب و حکومت ما به‌واسطه خون شهدا و خون دل خوردن خانواده‌هایشان و همچنین صبر و استقامت این عزیزان ریشه دواند و به ثمر رسید بنابراین باید قدر شهدا و خانواده‌هایشان را بدانیم و موجبات رنجش و آزار آنها را فراهم نکنیم.
امام جمعه چالوس به 15 مهرماه سالگرد ورود مقام معظم رهبری به شهرستان چالوس اشاره کرد و بیان داشت: 15 مهرماه برای شهرستان چالوس حادثه تاریخی بزرگ و فراموش نشدنی بود که حضور رهبر معظم انقلاب در سال 88 و استقبال بی‌نظیر مردم از آن حضرت باید به‌ عنوان یک نماد در شهرستان جانمایی شود.
وی در پایان یادآور شد: همه دستگاه‌ها باید برای تأسیس یک نماد فرهنگی و تاریخی درباره روز 15 مهرماه اقدام کنند و بسته فرهنگی با موضوع سالروز ورود رهبر به چالوس ارائه دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴