تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۶
کد مطلب : ۶۳۷۷۹
برگزاری جلسه شورای اداری در فرمانداری مرکز استان مازندران مدتی است که رو به فراموشی سپرده شده و فرماندار محترم به دلیل مشغله بالای کاری عموماً وسط جلسات شورای اداری مجبور به ترک این جلسه می‌شود.
۰
plusresetminus
چرا جلسه شورای اداری باید به یک مصوبه فراموش شده مبدل شود؟!
به گزارش بلاغ، جلسه شورای اداری در هر شهرستان یکی از مصوبات اصلی قانونی است که فرمانداری‌های شهرهای استان باید نسبت به برگزاری به موقع آن اقدام کنند.
معاونت توسعه و منابع انسانی استاندار مازندران در بیشتر جلسات شورای مازندران نسبت به برگزاری جلسات شورای اداری در شهرستان‌ها هشدار می‌دهد و در همه جلسات شورای اداری استان به فرمانداران استان تاکید دارد که این جلسات به صورت منظم در فرمانداری‌های برگزار شود.
در جلسات شورای اداری استان که تاکنون به صورت مرتب در استانداری مازندران برگزار می‌شود، همه فرمانداران به عنوان مدعو در این جلسه حضور پیدا می‌کنند.
نکته اینجاست که برگزاری جلسه شورای اداری در فرمانداری مرکز استان مازندران مدتی است که رو به فراموشی سپرده شده و فرماندار محترم به دلیل مشغله بالای کاری عموماً وسط جلسات شورای اداری مجبور به ترک این جلسه می‌شود.
آخرین جلسه شورای اداری برگزار شده در ساری در شهرک صنعتی این شهرستان بود و بعد از آن دیگر خبری نشد و یا اینکه برگزار شد و از رسانه‌ها در این جلسات دعوت نشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴