تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۶۳۷۲۶
مدیرکل بازرسی مازندران از ورود سازمان بازرسی استان در حوزه هزینه‌کرد اعتبارات ورزشی مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
سازمان بازرسی در حوزه هزینه‌کرد اعتبارات ورزشی مازندران ورود می‌کند
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی مازندران، حسن میری در نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی این سازمان اظهار داشت: از توان علمی و تخصصی کارشناسان و صاحب‌نظران مرتبط، تشکل‌های مردمی و غیردولتی و اصناف در برطرف ساختن انحرافات و تخلفات در دستگاه‌های اجرایی باید استفاده کرد.
وی تشکیل کمیسیون علمی تخصصی بازرسی کل مازندران را راهی ‌نو برای استفاده از توان فکری صاحب‌نظران در حوزه بازرسی عنوان کرد و گفت: اعتقاد ما بر این است که به جهت اشراف کارشناسان به قوانین از این پیشنهادات کارشناسان در این امر بهره‌گیری شود.
مدیرکل بازرسی مازندران خاطرنشان کرد: جلسات تشکیل شده در این سازمان با نگاه کاربردی و رفع مشکل و معضلات جامعه طرح‌ریزی شود.
این مسئول جلوگیری از انحرافات را وظیفه ذاتی سازمان بازرسی استان عنوان کرد و گفت: عدم اجرای قوانین در دستگاه اجرایی مساوی با بهره‌گیری از بیت‌المال به نفع منافع شخصی و وظیفه این سازمان اجرای قوانین مناسب در سطح ادارات استان است.
میری به معضلات بخش گردشگری در مازندران اشاره کرد و افزود: توسعه گردشگری در استان بهانه‌ای برای تغییر کاربری فضای سبز استان شد که سازمان بازرسی تلاش دارد در این زمینه به صورت جدی ورود پیدا کند.
وی با انتقاد از تغییر کاربری اراضی زراعی مازندران به بهانه توسعه باغات گفت: برخی به بهانه توسعه باغ از ادارات مرتبط مجوز تغییر کاربری را دریافت ولی در اجرای طرح کوتاهی می‌کنند.
میری به ورود اداره کل بازرسی مازندران در حوزه اعتبارات ورزشی اشاره کرد و گفت: زمینه شفاف‌سازی هزینه‌کرد اعتبارات ورزشی استان باید فراهم شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴