تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۶۳۷۰۲
نخست وزیر انگلیس ساعتی پس از دیدار با آقای روحانی،اتهام غرب مبنی بر حمایت ایران از سازمانهای تروریستی را تکرار کرد و گفت دولت ایران باید برنامه هسته ای و رفتارش با ملت را تغییر دهد.
۰
plusresetminus
بلاغ- نخست وزیر انگلیس در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت مبارزه با داعش باید همگانی باشد و ایران هم می تواند در این مبارزه شرکت کند .

وی همچنین خواستار تعیین نماینده ای ویژه در سازمان ملل جهت رسیدگی به مسئله افراطی گری در جهان شد . دیوید کامرون گفت داعش درحال جذب نیروهای جدید از سراسر دنیا ست .

کامرون افزود ما باید با همکاری یکدیگر، منابعی را که بصورت آنلاین در اینترنت قرار گرفته است، برای مثال تصاویر ویدیویی که داعش  اخیراً از به قتل رساندن گروگان هایش منتشر کرد، از دسترس خارج نماییم .
ما همچنین باید جلوی کسانی راکه اصطلاحاً افراطیون غیرخشن نامیده می شوند  بگیریم تا از تبلیغ نفرت و نابردباری در مدارس، دانشگاهها و حتی در زندانهای ما جلوگیری شود. البته بسیاری ممکن است بگویند که این با آزادی بیان و تحقیقات عقلانی منطبق نیست. اما من از شما می پرسم، آیا ما باید عقب نشسته و به افراطیون اجازه دهیم تا در دانشگاههای ما اقدام به جذب نیرو نمایند؟ خیر! ما اجازه نمی دهیم تحت عنوان آزادی بیان ،این افکار منتشر شود./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲