تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۶۳۶۹۵
یادواره شهید امیر سرلشگر خلبان حسین خلعتبری قهرمان جنگ های دریایی و شهدای والا مقام روستای بصلکوه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد.
۰
plusresetminus
بلاغ-یادواره شهید امیر سرلشگر خلبان حسین خلعتبری قهرمان جنگ های دریایی و شهدای والا مقام روستای بصلکوه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به همت پایگاه مقاومت حضرت روح الله، شورای اسلامی و دهیاری، هیئت امنا، کانوان فرهنگی شهید خلعتبری و با حضور مسئولین شهرستانی، مردم فهیم و بسیجیان منطقه در مسجد صاحب الزمان (عج)  این روستا برگزار شد.
  این مراسم با قرائت قرآن با صدای کربلایی محمد اعرافی آغاز شد و ابولفضل جنت رستمی مجری برنامه به بیان زندگی نامه شهید خلبان حسین خلعتبری پرداخت.
کربلایی محمد گلین مقدم ذاکر اهل بیت نیز در این مراسم با صدای دلنشینش یادی از جبهه های جنگ و جوانان غیور این مرز بوم کرد و حال و هوای مراسم را معنویت خاصی بخشید.
در ادامه این یادواره حجت الاسلام و المسلمین محمد صادقی سرایانی از خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) و شهید زنده دفاع مقدس که ۸۲ عمل جراحی بر جسم خود را تجربه کرده  به سخنرانی پرداخت و همچنین خاطراتی از دوران دفاع مقدس خود را نیز برای حاضرین بیان کرد.
در پایان این مراسم ارزشمند از شش جانباز دوران دفاع مقدس آقایان اکبر نیاستی، حسن بهداد، ولی امینی، غلامی، رستگار، فرامرز برنده به پاس زحمات و جانبازی هایشان تقدیر به عمل آمد و همچنین از خانواده شهدای گرانقدر این روستا شهید امیر سرلشگر خلبان حسین خلعتبری، شهید محمد رضا احمد پور و شهید عبدالحمید محتشم امیری نیز با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر شد.

IMG_3240
IMG_3275
IMG_3314
IMG_3320
IMG_3327
IMG_3333
 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴