کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه بسیج بابلسر به مناسبت هفته دفاع مقدس

مشهدسر

3 مهر 1393 ساعت 9:57

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.


بلاغ-ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد. این بیانیه که در اختیار پایگاه خبری مشهدسر قرار گرفته است به شرح زیر می باشد:
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : این جنگ تحمیلی ،نه فقط برای آن چند سال یک امتحان بود،بلکه برای بعد از دوران خاتمه جنگ هم یک محک و یک امتحان و یک عبرت است.
آغاز هفته ی دفاع مقدس؛دفاع نابرابر ایمان برابر کفر ؛دفاع جانانه از غیرت و ناموس و خاک وطن؛دفاع فداکارنه برای آرمان های اسلام ؛دفاع برای حفظ حیا و حجاب و عفاف بر شما گرامی باد.
 
 با گرامیداشت  یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس ، این دوران را یکی از حساس ترین و بارز ترین برهه های حیات راستین این ملت در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم دانست.
هر سال، روزهاي آخر تابستان و ابتداي پائيز براي ملت ايران، يادآور حماسه بزرگي است که فرزندان غيور اين مرز و بوم، با تکيه بر خداوند متعال و گوش به فرمان ولي امرشان حضرت امام خميني(ره)، هيمنه پوشالي ابرقدرت ها را درهم شکستند و با نمايش قدرت ايمان به خداوند ، نقطه عطفي ديگر را در تاريخ ايران و جهان رقم زدند، و با هشت سال دفاع مقدس و مقاومت جانانه خود در مقابل نيروهاي مزدور بعثي و اتحاد جهاني ابرقدرت‌ها، درسي بزرگ و فراموش نشدني به استکبار جهاني و سلطه‌گران داده و الگويي متعالي و بي‌نظير را در اختيار تمامي ملل تحت ستم عالم قرار دادند‌ و ضمن تحميل شکست به جبهه استکبار و صهيونيسم جهاني در حوزه جنگ سخت، قدرت نرم انقلاب اسلامي و فرهنگ والاي آن را به رخ جهانيان کشيدند.
بي‌هيچ ترديدي اين فرهنگ مقاومت و ايثار بود که دشمنان تا بن دندان مسلح جمهوري اسلامي ايران را به شکست کشانيد و اين دوران طلايي و غرورآفرين را به شمعي فروزان در تاريخ جهان تبديل ساخت، شمعي که تا قرن ها، راه درست را به آزاديخواهان و استکبارستيزان نشان خواهد داد. دوران دفاع مقدس نشان داد که اگر اراده عمومي يک ملت با مقاومت و ايثار و پايداري عجين شود، هيچ نيرويي را ياراي مقابله با آن نيست‌ و اگر اين اراده تحت هدايت يک رهبري عالمانه و الهي قرار گيرد، ديگر هيچ مانع و تحريمي تاب مقاومت در مقابل سيل خروشان پيشرفت آن را نخواهد داشت‌ و حتي اگر همه قدرت‌هاي عالم هم بخواهند در اين راه وقفه ايجاد کنند، جز شکست و ناکامي، دستاورد ديگري نصيبشان نخواهد شد.
اکنون اين گنجينه ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت ملت ايران، همانطور که امام راحل عظيم الشأن پيش‌بيني مي‌کردند، با هدايت خلف صالح ايشان حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالي) مرزهاي جغرافيايي را درنورديده و با بيداري ملت‌هاي مسلمان و نيز غيرمسلمانان تحت ستم سراسر گيتي، شگفتي، هراس و استيصال را به کانون‌هاي نامشروع قدرت جهاني تحميل کرده است‌ به طوري که از فرط ناتواني اقدامات سخيف و غيرانساني همچون توهين به مقدسات را در دستور کار خويش قرار مي‌دهند.
اينک و در آستانه سي و ............ سالگرد آغاز اين حماسه باشکوه و اين دوران سراسر افتخار، پاسداران سپاه بابلسر ، ضمن گراميداشت ياد و خاطره آن دوران سراسر نور و غرور‌ و تعظيم و تکريم نسبت به مقام والاي شهيدان، جانبازان و ايثارگران دوران دفاع مقدس‌ و نيز تجديد ميثاق با آرمان‌هاي انقلاب، امام راحل و شهدا، عزم و آمادگي همه‌جانبه خود را جهت نيل به اهداف مقدس انقلاب اسلامی ونيز حرکت جدي‌تر در راستاي اجراي تدابير فرماندهي معظم کل قوا در  سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی اعلام مي‌دارند.
بی شک این حادثه عظیم در یاد ها خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی انقلاب  ، بر جای خواهد گذاشت.
امروز ما باید نقش نوبخت ها و توسلی ها و باقری ها را در سنگری دیگر بر عهده بگیریم ، باید بیدار باشیم تا مبادا دشمن شمارا در تب و تاب فرهنگ خود چنان بپیچاند که دیگر مجالی برای ترمیم آن پیدا نکنیم.
روابط عمومی سپاه بابلسرضمن گرامیداشت سالروز دفاع مقدس، بر روح آرام گرفته همه رادمردان این حماسه که در خاک عنوده اند و در بهشت آسوده اند سلام و درود می فرستد و برحفظ آرمانهای امام راحل و پیروی از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) و همچنین ادامه راه شهدای اسلام که با ایثار و از خود گذشتگی با نثار جان خود از اسلام و ارزشهای آن جانانه دفاع کردند تأکید می نماید.
 
در پایان با آرزوی توفیق و سربلندی برای ملت ایران و امت اسلامی منتظرانه از درگاه خداوند متعال سلامتی امام عصر (عج) وتعجیل در فرجش وسلامتی نایب بر حقشان را مسئلت می نماییم و همچنان امید آن داریم تاروزی توفیق دفاع از اسلام در رکاب آن امام شریف نصیبمان شود ان شاالله ...
 


کد مطلب: 63682

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/63682/بیانیه-بسیج-بابلسر-مناسبت-هفته-دفاع-مقدس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com