امام جمعه زاهدان در یادواره شهدای منطقه پازوار بابلسر:

انقلاب اسلامی با توطئه ها قابل تخریب نیست

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۶۳۶۸۱
حجت الاسلام سلیمانی تأکید کرد: شهدا ثابت کرده اند که هدف، آرمان، نهضت و انقلاب اسلامی با توطئه های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قابل تخریب نیست بلکه عالم را تحت الشعاع نورانیت خود قرار داده است.
۰
plusresetminus
بلاغ-امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در مراسم یادواره شهدای منطقه پازوار بابلسر که در روستای درزی نقیب با حضور جمع کثیری از مسئولین و مردم ولایت مدار و خانواده های شهدا و ایثار گران برگزار شد گفت: واژه دفاع امری مقدس در ادبیات نظام ایران اسلامی است.
 
حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی در این مراسم که شب گذشته برگزار شد تصریح کرد: شهدا عند ربهم یرزقون هستند و همانا با اهدای ارزشمند ترین داشته خود خالصانه و فی سبیل الله عارف واصل شدند لذا از این رو شایسته برترین تقدیر ها هستند.
وی با بیان اینکه جایگاه شهدا جنت بشارت داده شده از سوی خداوند است، افزود: قرآن به زیبایی مقام و منزلت شهدا را بیان کرده و از این رو مسیر، اعتقادات، قداست و ماندگاری راهشان دستخوش فرسایش زمان نخواهد شد.

حجت الاسلام سلیمانی تأکید کرد: شهدا ثابت کرده اند که هدف، آرمان، نهضت و انقلاب اسلامی با توطئه های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قابل تخریب نیست بلکه عالم را تحت الشعاع نورانیت خود قرار داده.
نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: مدرنترین قوای عالم با پیشرفته ترین تسلیحات نظامی در آستین ناپاک رژیم بعث نتوانست نهال نوپای انقلاب را به زانو در آورد؛ لیکن سربلندی امروز ما مرهون فداکاری و از جان گذشتگی جوانان غیوری است  که چشم و گوش و دل به ولایت سپرده اند.
گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاه تجسمی از بازسازی مناطق جنگی با آثار بجا مانده از شهدا و ادوات و لوازم جنگی بر پا گردید که مورد استقبال فراوان بازدید کنندگان قرار گرفت./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴