فرمانده سپاه بابلسر عنوان کرد:

اجرای 300 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در بابلسر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۶۳۶۷۸
فرمانده سپاه بابلسر را متنوع عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از 300 برنامه شاخص در سطح شهرستان جهت گرامیداشت این هفته مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اجرا خواهد شد.
۰
plusresetminus
 بلاغ-سرهنگ سیدموسی حسین نژاد فرمانده سپاه بابلسر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه 540 شهید سرافراز شهرستان بابلسر گفت: دوران دفاع مقدس یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز وبوم است.
حسین نژاد فرهنگ مقاومت و ایثار و فداکاری های شهیدان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی را علت پیروزی بر دشمنان تا بن دندان مسلح برشمرد و افزود: دوران طلایی و غرورآفرین دفاع مقدس همچون شمعی فروزان در تاریخ جهان باقی خواهد ماند.
وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس نشان داد که اگر اراده عمومی یک ملت با مقاومت و ایثار و پایداری عجین شود هیچ نیرویی را یارای مقابله با آن نیست، تصریح کرد: بی شک این حماسه عظیم در یادها خواهد ماند و غرور و سرافرازی نسل های بعدی انقلاب خواهد شد.
فرمانده سپاه بابلسر راز موفقیت کشور در جنگ را پیروی از فرامین امام راحل (ره) دانست و راه ادامه این پیروزی و برافراشتن پرچم اسلام بر بام جهان را اطاعت از مقام معظم رهبری (حفظه الله) و پیروی از رهنمود های ایشان برشمرد.
حسین نژاد در پایان برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان بابلسر را متنوع عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از 300 برنامه شاخص در سطح شهرستان جهت گرامیداشت این هفته مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اجرا خواهد شد./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴