تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲
کد مطلب : ۶۳۶۳۸
مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: اینکه در ۷ هفته نتوانستیم گل بزنیم اتفاق عجیبی بود.
۰
plusresetminus
بلاغ- سعید دقیقی در خصوص پیروزی پیکان مقابل ملوان با گل دقیقه 90 او اظهار داشت: پیکان در این فصل بازیکنان خوبی را جذب کرد و توقع می‌رفت که نتایج خوبی کسب کند. خود من هم با چشمانی باز تیمم را انتخاب کردم و از همان ابتدا فکر می‌کردیم نتایج بهتری کسب کنیم. با توجه به امکاناتی که این باشگاه دارد جایگاه خوبی را به دست آوردیم.

وی ادامه داد: به هر حال در ابتدای فصل، زمان برد تا نفرات جدید با تیم آشنا شوند. ما در دو سه بازی گذشته عملکرد بهتری داریم و در بازی با ملوان هم که حساسیت‌های خاص خود را داشت توانستیم به پیروزی برسیم و امیدوارم جایگاه بهتری کسب کنیم. برد مقابل ملوان هم امید به ما داد و هم جایگاه‌مان را بهتر کرد.

مهاجم پیکان در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد که پیکان در 7 هفته ابتدایی نتوانست حتی به یک گل هم برسد تصریح کرد: واقعا این عجیب بود ما 7 هفته یک گل هم نزدیم به هر حال می‌توانست معمولی‌ترین اتفاقات رخ دهد و ما به گل برسیم اما این مسئله غیرقابل باور بود. به گونه‌ای شده بود که زدن یک گل برای ما بسیار شیرین شده بود. خوشبختانه در هفته هفتم توانستیم به گل برسیم و پس از آن در بازی با ذوب آهن هم عملکرد خوبی داشتیم و در دیدار مقابل ملوان هم به پیروزی رسیدیم. اگر تیمی گل نمی‌زند همه مجموعه مقصر هستند همانطور که اگر تیمی گل نخورد تمام تیم خوب کار کرده‌اند. دیگر آن زمان گذشته است که بگوییم فقط یک خط در این موضوع موثر واقع شده است.

مهاجم پیکان در مورد امکانات باشگاه و کادر فنی تیم گفت: از لحاظ امکانات شرایط خوبی داریم. من سابقه یک سال بازی در پیکان را دارم. کادر فنی هم کارنامه خوبی داشته و امسال هم توقع بیشتر از این نیست که بتواند جایگاه خوبی کسب کند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

دقیقی در مورد اینکه گفته می‌شود نیم‌فصل قرار است به استقلال بپیوندد تاکید کرد: صحبت خاصی در این باره ندارم. من پیراهن پیکان را هم‌اکنون می‌پوشم و برای این تیم تلاش می‌کنم و تا زمانی که در این تیم باشم تمرکزم روی موفقیت پیکان است.

مهاجم پیکان در خصوص اینکه درسش به پایان رسیده تصریح کرد: من مهندسی صنایع داشتم و کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت ورزش گرفتم. امیدوارم در ادامه بتوانم در مقاطع بالاتر هم تحصیل کنم و به دانش خود بیفزایم.

وی در مورد اینکه دیدگاه جامعه نسبت به فوتبال منفی شده یادآور شد: اگر ما می‌خواهیم فوتبالمان پیشرفت کند باید به نکات مثبت هم اشاره کنیم نه اینکه فقط مسائل منفی را نشان دهیم. در همه جا همه جور آدمی دیده می‌شود. فوتبال یک ورزش خاص است که هواداران زیادی دارد. نباید ذهنیت مردم را نسبت به این رشته منفی کرد. امیدوارم این شرایط بهبود یابد و شاهد نشان دادن نکات مثبت در فوتبال هم باشیم./آ  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴