تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۶۳۶۲۳
تلاش‌های مضحک محور غربی - عبری - عربی برای سوء استفاده از روایات و شبیه‌سازی کاریکاتوری از روایات آخرالزمانی همچنان ادامه دارد.
۰
plusresetminus
بلاغ-پس از آنکه گروهک تروریستی داعش با سوء استفاده از برخی اخبار علایم ظهور - که حکایت از خروج بیرق‌های سیاه دارد - با لباس و پرچم‌های سیاه به مسلمانان حمله کردند، این بار نوبت به سوء استفاده از روایات «سپاه خراسان» رسید!
سازمان ملی امنیت آمریکا در گزارشی جدید در خصوص وضعیت گروه‌های تروریستی و معارض در سوریه خبر از تشکیل گروهی جدید و بسیار تندور مانند داعش داده است. این گروه که با نام «خراسان» شناخته می‌شود، با گذر زمان روز به روز در حال تقویت خود و گسترش میدان اقدامات خود است.
روزنامه نیویورک تایمز آمریکا با انتشار بخش‌هایی از این گزارش نوشت: گروه جدیدی که با نام گروه خراسان شناخته می‌شود، به‌ صورت تخصصی در مورد تکنولوژی انفجار و نیز عوامل انتحاری فعالیت می‌کند و تروریست شناخته‌شده‌ای به‌ نام «محسن الفضلی» ۳۳ ساله، با‌ عنوان یکی از رهبران این گروه فعالیت دارد. وی از اعضای شناخته‌شده گروه تروریستی القاعده و یکی از معتمدین «اسامه بن لادن» بوده است.
این روزنامه معروف آمریکایی ادامه داد: اکثر اعضای گروه تروریستی خراسان را اتباع کشورهای افغانستان، پاکستان، آفریقای شمالی و جنوب آسیا تشکیل می‌دهند.
این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که ائتلاف جهانی به اصطلاح ضد گروه تکفیری داعش تشکیل شده است و همزمان گروه افراطی‌تر خراسان با استفاده از کمک‌های غربی در سوریه شکل می‌گیرد! این تناقض، چیزی جز سیاست یک بام و دو هوای غربی‌ها نیست.
شایان ذکر است از چند سال پیش سرویس‌های اطلاعاتی غربی، با مطالعه گسترده در ادبیات آخرالزمانی، تلاش کرده‌اند تا به خیال خام خود، مدیریت وقایع نزدیک به ظهور را در دست بگیرند!
یکی از اقدامات این سرویس‌ها، ساختن گروه‌هایی شبیه به آن چیزی است که در این روایات آمده است که شاید مضحک‌ترین آنها دادن نسبت «سید رضوی و حسینی بودن» به «ابوبکر بغدادی» سرکرده اسرائیلی داعش است تا وی را به عنوان مصداق «خروج رجلٍ من ولد الحسین بن علی» که یکی از علائم ظهور است، جا بزنند.
دو روز پیش نیز خبری منتشر شد که داعش با سوء استفاده از یک نوزاد ناقص‌الخلقه ادعا کردند که «دجال» را در اختیار دارند و از این طریق اقدام به عضوگیری از جوانان مسلمان ساده‌دل کرده‌اند/ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰