تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۶۳۵۹۵
۸۰ ورزشکار با هزینه شخصی و با اسپانسر صوری به مسابقات آسیایی اعزام شدند و جالب اینکه مبالغ به حساب یک فرد واریز شده است.
۰
plusresetminus
بلاغ- اسماعیل گشمردی درباره اعزام 80 ورزشکار و مربی به مسابقات قهرمانی آسیا در اسکیت گفت: 28 شهریور 80 نفر به چین اعزام شدند. تیم ایران در مسابقات آسیایی در رشته اسکیت سرعت، هنری و هاکی اسکیت شرکت کرده که نفرات اعزامی خودشان هزینه این سفر را پرداخت کردند.

وی ادامه داد: حاجی‌پور و فتحی که دو مربی تیم ملی هستند به صورت صوری به عنوان اسپانسر با فدراسیون قرارداد امضا کردند. از ورزشکاران حدود 3 تا 7 میلیون گرفتند و به مسابقه اعزام کردند. نمی‌دانم حالا این مبلغ بر چه اساسی بوده اما نکته مهم اینجاست که این پول‌ها به حساب شخصی واریز شده است.

حاجی‌پور که نماینده فروش اسکیت در ایران است و به نوعی اسپانسر فدراسیون بوده به طور شخصی این پول‌ها را به علیرضا کریمی واریز کرده است. من فکر می‌کنم حاجی‌پور خودش هیچ هزینه‌ای برای اعزام به چین نداشته است. کریمی در یکی از فروشگاه‌ها در منیریه کار می‌کند و حتی به دلیل پول‌هایی که برایش واریز شد به سازمان بازرسی رفت. وی گفته بود این پول‌ها برای طلب‌هایی است که از یکی از مربیان بانوان داشته و حالا به حسابش ریخته شده است.

رئیس مستعفی هیأت اسکیت بوشهر با بیان اینکه ما دو فیش از ورزشکاران داریم عنوان کرد: ما فقط توانستیم دو فیش واریزی را پیدا کرده و به وزارت ورزش هم ارسال کنیم اما سایر ورزشکاران به ما فیش‌هایشان را ندادند حتی من با یکی از آنها صحبت کردم به من گفت من خودم دوست داشتم هزینه سفرم را پرداخت کنم.

گشمردی با بیان اینکه وزارت ورزش فقط برای 20 ورزشکار مجوز صادر کرده بود تصریح کرد: رفیعانی دبیر فدراسیون اسکیت حدود یک ماه پیش استعفا کرده از وزارت ورزش برای 20 نفر مجوز گرفت اما فدراسیون گفت ما اسپانسر داریم و می‌خواهیم تعداد بیشتری ورزشکار به مسابقات اعلام کنیم. من تا جایی که اطلاع دارم. سه چهار بازیکن هیچ هزینه‌ای پرداخت نکرده اما سایر ورزشکاران همه هزینه‌های اعزام به این مسابقه را پرداخت کردند.

وی در پایان گفت: من به دلیل بحث‌هایی که با رئیس فدراسیون داشتم از سمتم استعفا کردم اما محمدیان حکم اخراج من را صادر کرده است.

 از این بین ایران تنها در بخش تیمی بانوان به مدال نقره رسید.
 

  /آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰