تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۶۳۵۸۷
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درخصوص اقدام ساکنان یکی از مناطق تهران در شکستن شیشه‌‌های یک پنجره و ممانعت از بازگشایی آن گفت:‌قرار بود در داخل یک کوچه فرعی مدرسه‌ غیرانتفاعی راه‌اندازی شود که ساکنان محله خواستار عدم بازگشایی آن هستند.
۰
plusresetminus
بلاغ- آخرین روزهای شهریور بود که تصاویری از مدرسه‌ای در خیابان نیروی هوایی تهران منتشر شد که شیشه‌های این مدرسه توسط اهالی محل شکسته شده  و بر روی دیوارهای آن رنگ پاشیده شده بود.

مردم این منطقه به دلیل اینکه این مدرسه در کوچه فرعی قرار دارد و فعالیت آن باعث ایجاد سرو صدا و مزاحمت برای ساکنان می‌شود، خواستار عدم بازگشایی این مدرسه در سال تحصیلی جدید بودند.
  توضیح آموزش و پرورش درباره حمله به یک مدرسه+تصاویر
برای پیگیری حادثه رخ داده برای این مدرسه که در منطقه 13 آموزش و پرورش شهر تهران قرار دارد به سراغ مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران رفتیم.

ثقفی درخصوص این حادثه اظهار داشت: ماجرا بدین شرح است که موسس پس از دریافت مجوز تاسیس مدرسه غیرانتفاعی،‌ برای راه‌اندازی مدرسه در یکی از کوچه‌های فرعی منطقه نیروی هوایی تهران با مالک به توافق می‌رسد.
  توضیح آموزش و پرورش درباره حمله به یک مدرسه+تصاویر
وی افزود: ساکنان منطقه نسبت به این موضوع اعتراض داشتند که افتتاح مدرسه در یک کوچه فرعی منجر به ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای آنها خواهد شد بنابراین با هجوم به این مدرسه و شکستن شیشه‌ها و پاشیدن رنگ به در و دیوار آن، تلاش کردند تا مانع از بازگشایی این مدرسه در سال تحصیلی جدید شوند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد:‌ هم‌اکنون موسس این مدرسه با اهالی محل به توافق رسیده است و توانسته خسارات وارد شده به مدرسه را برطرف کند و این مدرسه از روز گذشته یعنی اول مهر با حدود 150 دانش‌آموز فعالیت خود را آغاز کرد./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷