تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۶۳۵۳۵
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال می‌گوید بعضی از مربیان لیگ با روش‌های سنتی و قدیمی کار می‌کنند؛ در حالی که فوتسال دنیا مدرن شده است و خوب نیست که ما هنوز از تاکتیک‌های قدیمی استفاده کنیم.
۰
plusresetminus
بلاغ- سیدرضا افتخاری درباره ارزیابی‌اش از چهار هفته ابتدایی لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: من با خسوس کاندلاس هم در اینباره صحبت کردم. او هم تایید کرد که کیفیت بازی‌های لیگ پایین‌تر آمده است. این به نوع تمرینات و آموزش مربیان بر می‌گردد. به نظرم مربیان باید سطح بازی‌های را بالاتر ببرند.

وی افزود: البته فعلا تازه چهار هفته از لیگ گذشته و احتمالا هر چه رو به جلو برویم، مسابقات با هیجان بیشتر و کیفیت بالاتری انجام خواهد شد.

رئیس کمیته فوتسال در ادامه به برنامه این کمیته برای برگزاری یک دوره آموزشی برای مربیان لیگ برتری زیر نظر خسوس کاندلاس اشاره کرد و گفت: با خسوس به این جمعبندی رسیدیم که در یک فرصت مناسب تمام مربیان لیگ برتری را دعوت کنیم تا در یک کلاس دو روزه شرکت کنند. خسوس می‌تواند در بخش آموزش هم برای ما موثر باشد.

افتخاری همچنین تصریح کرد: بعضی از مربیان با روش‌های سنتی و قدیمی کار می‌کنند. در حالی که فوتسال دنیا مدرن شده است و خوب نیست که ما هنوز از تاکتیک‌های قدیمی استفاده کنیم. برای همین است که دنبال دعوت مربیان برای حضور در کلاس خسوس کاندلاس هستیم. ما می‌خواهیم سبک بازی‌ها را عوض کنیم.

وی ادامه داد: روشی که بعضی از مربیان لیگ بازی می‌کنند، نهایتا تا مرحله یک چهارم نهایی آسیا یا نیمه نهایی جواب می‌دهد. در این مراحل بعد از مواجهه با تیم‌های تایلندی و ژاپنی حذف می‌شویم. واقعا تاکتیک سنتی برای فوتسال ایران جوابگو نیست.

"خیلی از مربیان لیگ برتری خسوس کاندلاس را قبول ندارند و قطعا در کلاس آموزشی وی حضور نخواهند داشت". افتخاری در این خصوص گفت: آنهایی که به این کلاس نیایند، قطعا در آینده هم شکست خواهند خورد. البته در همین شروع لیگ هم عیار خیلی از مربیان مشخص شده است.

رئیس کمیته فوتسال درباره وضعیت کمیته فنی فوتسال و حضور افراد دیگر از جمله وحید شمسایی در این کمیته، تصریح کرد: احتمالا هفته آینده جلسه کمیته فنی تشکیل شود. فعلا عضو جدیدی به این کمیته اضافه نشده است. وحید شمسایی هم فعلا جوان است!

افتخاری در پایان درباره وضعیت حضور تیم ملی فوتسال در مسابقات گرندپری برزیل هم گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. ما هم تقویم مسابقات لیگ را عوض نکردیم تا دعوتنامه رسمی به دستمان برسد و آن وقت در مورد بازی‌های لیگ تصمیم خواهیم گرفت./آ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴